Arrow ECS תפיץ בישראל את מוצרי פורסקאוט

פורסקאוט, שפועלת בעולם האבטחה ל-IoT, מספקת לארגונים ולגופים ממשלתיים פתרון שמקנה נראות ושליטה בזמן אמת על כל ההתקנים המתחברים לרשתות הארגוניות

אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. צילום: פלי הנמר

Arrow ECS ישראל החלה בהפצת מוצרי פורסקאוט (ForeScout Technologies) – חברת אבטחה שפועלת בעולם האינטרנט של הדברים.

פורסקאוט מספקת לארגונים ולגופים ממשלתיים פתרון שמקנה נראות ושליטה בזמן אמת על כל ההתקנים המתחברים לרשתות הארגוניות. אלה כוללים מכשירים מנוהלים, מכשירים לא מנוהלים, התקנים אישיים, התקנים של אורחים ומכשירים לא מסורתיים.

הגישה של פורסקאוט לאבטחת הרשת היא לעשות זאת בלי תלות בהתקנת סוכן על ההתקנים. הפתרון מספק זיהוי בזמן אמת, סיווג, הערכה וניטור של כל ההתקנים המתחברים לרשת הארגונית. מצב זה מאפשר למנהלי הרשת לראות מי ומה מתחבר אליה ולנהל זאת בצורה מאובטחת. הפתרון של פורסקאוט מפעיל מדיניות מבוססת אכיפה ומקנה תגובה בהתאם לחומרת הבעיה.

"אנחנו פעילים בצורה חזקה בשוק בתחום אבטחת המידע ומייצגים מספר רב של חברות בתחום", אמר אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל. "כך אנחנו מציעים ללקוחותינו פתרונות הכוללים שלמות – הגנה מפני שינויים זדוניים, סודיות – הגבלת גישה, או גילוי, וזמינות – שמירה על זמינות ועל היעילות של הגישה למידע בכל זמן נתון". לדבריו, "ההוספה של פורסקאוט לפלטפורמת הפתרונות שלנו מאפשרת לנו להרחיב את הטיפול שלנו בתחום החשוב של האינטרנט של הדברים".

ג'ון האגרטי, מנהל הערוץ של פורסקאוט לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה), ציין כי "אנחנו רואים גל של התקנים המחוברים לאינטרנט. האסטרטגיות של IoT ו-OT בארגונים ובתשתיות קריטיות ברחבי האזור מייצגות שינוי יסודי באופן שבו מנמ"רים ומנהלי אבטחת מידע בארגונים פועלים ומאבטחים את סביבתם". לדבריו, "אי אפשר להגן על מה שלא ניתן לראות וארגונים צריכים להיות מסוגלים לזהות התקנים ברגע שהם מתחברים לרשת. ל-Arrow ECS ישראל יהיה תפקיד מרכזי באסטרטגיית ההתרחבות שלנו בשוק המקומי. נסייע לעסקים ולממשלות למזער סיכונים ביטחוניים ולקבל החלטות מושכלות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים