תוכן שיווקי

לוגיפס: הדבר הבא בגיוס

23/04/2012 16:05

1.    מי אתם?
גבי אדם – היזם ומנכ"ל לוגיפס, ומירב חמי – פסיכולוגית, מרצה באוניברסיטת חיפה בחוג לפסיכולוגיה ומפתחת מבחנים פסיכוטכניים בחברות עסקיות, חברו יחד ופיתחו במשותף מערכת חדשנית ומיוחדת (Patent Pending) של אבחון פסיכוטכני ממוחשב בבית המועמד!

2.    מהי התוכנה או הפתרון שפיתחתם בתחום זה?
LogiPass הינה מערכת מיון ראשונית של מועמדים לעבודה דרך האינטרנט.  הליכי הגיוס המקובלים מתחילים בק"ח, עובר לריאיון ומעבירים לשאר שלבי המיון רק את מי שצלח את שלב הריאיון, ולבסוף, מיעוט ישלח (אם בכלל) לאבחון פסיכוטכני. ההיגיון הכלכלי הוא שמכתיב את סדר הדברים. לוגיפס מאתגרת את השיטה, היא מאפשרת היבחנות בבית המועמד ובמחיר חסר תקדים, ההיגיון הכלכלי נשמר, השיטה משתנה – "קודם לוגיפס, אחר כך ריאיון".

3.    כלומר שהמערכת שלכם מייתרת את הצורך לשלוח את המועמדים הסופיים למבחן פסיכוטכני?
לא בהכרח. האבחון במכון פסיכוטכני כולל פסיכולוג וארגונים הנוהגים להיעזר במכונים יוכלו להמשיך בכך, ואולם הליך בחירת המועמדים הללו יתקצר בצורה דרמטית וכך גם העלויות הכרוכות בו, אנחנו מכוונים לשימוש בלוגיפס ככלי מיון ראשוני ומציעים להיעזר בה כדי לנפות את מי שלא מתאימים לתפקיד מבחינת כישורים כבר בשלב הראשון, יחד עם זאת, ארגונים אשר נמנעים מהפניית מועמדים למבחנים פסיכוטכניים בשל עלותם הגבוהה, יוכלו ליהנות מכלי איכותי ובמחיר שווה לכל נפש, עלות שהיא בין  3% ל-7% מהמחיר של אבחון פסיכוטכני במכון אבחון! בנוסף מדובר על קיצור וזירוז ההליך בהשוואה למצב כיום.

4.    למה שהנבחן בביתו לא ייעזר במישהו? איך ניתן לדעת שהוא עשה את המבחן בעצמו?
איך יודעים כי ק"ח חיים אינם מזויפים? כי זה ניתן בקלות לאימות, נכון? מאחר ובלוגיפס ניתן להיבחן שוב ושוב ללא חשש מהעתקה (שהרי בכל פעם נקבל שאלות אחרות בעלות רמת קושי זהה) זה ניתן לאימות באותה רמת וודאות על ידי בחינה חוזרת בבית העסק כשם שניתן לבדוק את אמיתותם של קו"ח.

אנחנו מאפשרים לארגון לבדוק מחדש כל נבחן שמעורר חשד, ללא עלות נוספת! במשרדי הארגון אם וכאשר ימצא לנכון לעשות זאת. (מאחר והנבחן מוזהר מראש שכך יעשה, די בהתראה כזו כדי שלא יהיה בכך צורך) כך שאם מועמד הגיע להישגים מרשימים במבחן אבל באיזשהו שלב בתהליך הגיוס עולה חשד (אם זה במהלך ריאיון עם מנהל מקצועי או במסגרת ריאיון ממליץ וכיו"ב) ואפילו כבשגרה עבור כולם, ניתן פשוט לבקש ממנו לעשות מבחן חוזר במקום.


במה היא מועילה לאנשי HR?
שיטת הגיוס המסורתית יוצרת לחץ אדיר על מנהלי הגיוס ועל המנהלים המקצועיים לרבות צמרת ההנהלה הבכירה. מועמדים רבים השולחים קורות חיים 'רלוונטיים' לכאורה ונכנסים לתהליך הגיוס שלא לצורך, עוברים מיוניים ממיונים שונים. ולבסוף מתברר כי חסרים להם כישורים ויכולות חיוניים לתפקיד. אנחנו מציעים למגייסים כלי סינון אופטימלי באמצעותו ניתן למפות את המועמדים הלא מתאימים כבר בשלב הראשוני. התהליך מתחיל בשליחת המבחן פסיכוטכני למועמד, שבסיומו מתקבל דוח המשקף את היכולות והכישורים הבסיסיים שיש למועמד/ת בהקשר של התפקיד המוצע, והם למעשה יכולים להתקדם לתהליך הגיוס רק עם מועמדים רלוונטיים בהיבט המקצועי/איכותי.

5.    לסיכום…
אנחנו אומרים למנהל משאבי אנוש תכניס לארגונך גישה חדשה, חכמה, חסכונית ותוכל לראות ולהראות לממונים עליך חיסכון עצום והתייעלות מרשימה תוך שבועות ספורים, אם קשה לך לעשות מהפכה, "תתחיל בקטן", העבר את מועמדיך הסופיים דרך לוגיפס, טרם תשלח אותם למכון פסיכוטכני, אנחנו משוכנעים שלאחר התנסות קצרה עם המערכת תבין שזה הדבר הבא בגיוס.

אירועים קרובים