תוכן שיווקי
לקראת אירוע - PMI, יום ג' 5 ביוני 2018, מלון דייויד אינטרקונטיננטל, תל-אביב

מקומו החדש של מנהל הפרויקט

02/05/2018 07:00
אורן שטיינברג, הנשיא היוצא של PMI ישראל.

"יותר ויותר ארגונים נמצאים כיום במעבר מניהול פרויקטים קלאסי לניהול פרויקטים אג׳ילים. גם ארגון ה-PMI הבין זאת ובגרסה החדשה של גוף הידע בניהול פרויקטים (PMBOK) הוכנס מדריך מיוחד לנושא", כך אמר אורן שטיינברג, מנהל הכנס ה-22 של העמותה לניהול פרויקטים בישראל.

שטיינברג התראיין לקראת הכנס השנתי של העמותה לניהול פרויקטים בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ג' 5 ביוני, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.

לקראת אירוע - PMI, יום ג' 5 ביוני 2018, מלון דייויד אינטרקונטיננטל, תל-אביב

לדברי שטיינברג, ״אף על פי שישנם ארגונים רבים שכבר עברו לביצוע פרויקטים על פי ערכי האג'ייל, עדיין ישנה אי-בהירות לגבי תפקידו של מנהל הפרויקט בתהליך החדש".

"האם מנהל הפרויקט הוא ה-Product Owner? לכאורה, תפקיד זה הוא של מנהל המוצר. האם תפקידו של מנהל הפרויקט הוא ה-Scrum Master? לכאורה תפקיד זה הוא של אחד ממנהלי/אנשי צוות הפיתוח. אם כן, היכן ממוקם מנהל הפרויקט במקום בו הצוות עובד בצמוד ללקוח, הפיתוח מתקצר והדרישות משתנות ומתווספות בתדירות גבוהה? מי אחראי על הראיה הכוללת? מי אמור לדווח להנהלה על ההתקדמות בפרויקט"?

העמותה לניהול פרויקטים בישראל, PMI, אמר שטיינברג, "מהווה כמרכז הידע בתחום ניהול הפרויקטים ומטרתו של הכנס ה-22 של העמותה הנו לשפוך אור על תפקידו החדש של מנהל הפרויקט ומיומנותו הנדרשת, בעולם בו מעגלי הפיתוח מתקצרים יותר ויותר ומתודולוגיות הפיתוח המסורתיות מפנות אט אט את מקומן למתודולוגיות החדשות".

להיערך לקראת הדור הבא בניהול פרויקטים

בכנס, ציין שטיינברג, "יוצגו הדילמות השונות אותם חווים הארגונים ומנהלי הפרויקטים השונים בהקשר לתפקידו החדש של מנהל הפרויקט. בכנס יוצגו הפתרונות השונים אותם ביצעו ארגונים מהגדולים במשק כולל התייחסות לנושא בעולם הבינוי והתשתיות. בטוחני שכל משתתפי הכנס ייצאו ממנו עם תובנות חדשות לגבי אופן ניהול הפרויקט העתידי, מיקומו ומיומנותו הנדרשת של מנהל הפרויקט בתהליך החדש, אותן יוכלו לממש בארגון בו הם מועסקים".

שטיינברג ציין כי "העמותה לניהול פרויקטים בישראל, PMI, הנה הבית של מנהלי הפרויקטים בישראל, ואנו מזמינים את כל מנהלי הפרויקטים לקחת חלק בחיזוק מיצובו של מנהל הפרויקט בחברות השונות בישראל ובהעשרת הידע של מנהלי הפרויקטים באחד מהתחומים החשובים ביותר בארגונים בהם מתבצעים פרויקטים מכל סוג שהוא".

כמו בכל שנה, אמר, "ישתתפו בכנס כ-1,000 מנהלי פרויקטים ממספר רב של תחומים, וכנס זה יהווה הזדמנות עבור המשתתפים בו להיפגש עם עמיתים וקולגות מהתחום וכמו כן ללמוד ולהתייעץ עם מומחים בתחום".

"השנה פתחנו ביוזמה חדשה הנקראת 'מומחה לרגע', בה יוכלו המשתתפים בכנס – בהרשמה מראש – להיפגש עם מומחה בתחום ניהול הפרויקטים, אחד על אחד, ולקבל עצה וסיוע במגוון נושאים. את הכנס נסיים במופע קומי מאולתר בשיתוף עם הקהל. יהיה כנס מרתק. הירשמו עוד היום והיערכו לקראת הדור הבא בניהול פרויקטים".

להרשמה לאירוע לחץ כאן

אירועים קרובים