תוכן שיווקי

גון קמני מונה למנהל חטיבת אבטחת המידע והגנת הסייבר בווי אנקור‎ מקבוצת חילן

04/02/2018 10:08
גון קמני, מנהל חטיבת אבטחת המידע והסייבר בווי אנקור. צילום: יניב פאר

ווי אנקור‎ מקבוצת חילן מינתה לאחרונה את גון קמני כמנהל חטיבת האבטחה והגנת הסייבר בחברה. החטיבה עוסקת בהטמעת וניהול מערכות אבטחת מידע, מערכות ניטור ובקרה ו-BI בתחום ה-Security.

במסגרת תפקידו יוביל קמני את פעילות החטיבה ואת הרחבת שירותי ה-MSSP (שירותי אבטחת מידע מנוהלים) והגנת פעילות הלקוחות בענן בכל היבטי אבטחת המידע והגנת הסייבר.

הצטרפותו של קמני להנהלת החברה מהווה הצהרה על הכיוון אותו מייעדת החברה לחטיבת האבטחה. החטיבה תרחיב את פעילותה ותתמקד בהטמעת וניהול מערכות אבטחה המספקות ערך עסקי נוסף ללקוחות ומאפשרות לממש בצורה מיטבית את הפוטנציאל הקיים בחברה.

בין תפקידיו הקודמים של קמני ניתן למנות את ניהולה והקמתה של הרשות לניהול המאגר הביומטרי שנכנס לתוקף ביוני 2017. כמו כן מילא קמני בעבר תפקידי CISO בכירים בחברות אנטרפרייז גלובליות כגון 888 (Online Gaming) וכן בחברת האשראי לאומי קארד.

שריג צור, מנכ''ל ווי אנקור. צילום: ניב קנטור

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור. צילום: ניב קנטור

לדברי קמני, "לחטיבת האבטחה והגנת הסייבר בחברה יש פוטנציאל אדיר, שהינו פרי ניסיון ופעילות של כ-15 שנה בתחום אבטחת המידע. בין עשרות לקוחותינו ניתן למנות בנקים, חברות הביטוח, חברות היי-טק וטלקום גדולות ועוד. ניעזר כעת בניסיון הרב שנצבר בחברה ובעובדים המקצועיים האיכותיים ונביא לידי ביטוי את יתרון החברה בניהול מערכות אבטחה בארגונים ובהטמעת מערכות ייחודיות."

עוד הוסיף כי "אנחנו מובילים מזה שנים רבות את תחום הטמעות מערכות SIEM מסוג Arcsight עם עשרות רבות של לקוחות אנטרפייז. בחודשים האחרונים השקנו את הארכיטקטורה החדשה של פלטפורמת Arcsight המבוססת על מנועי Big Data ויכולות אנליטיות נרחבות ואנחנו כבר עסוקים בהטמעות ראשונות של המערכות החדשות. מערכת ArcSight עוברת בשנים האחרונות מתיחת פנים ובגרסותיה החדשות מהווה המרצדס של עולם הניטור וניהול אבטחת המידע לארגונים".

שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, אמר כי "אנחנו מברכים על הצטרפותו של גון לצוות הניהול של ווי אנקור בהובלת חטיבת אבטחת מידע וסייבר. בשנה האחרונה הכשרנו מספר רב של מהנדסי סייבר ואנליסטים על מנת לתת מענה לדרישות הלקוחות שלנו".

במבט קדימה, אמר, "התוכניות שלנו הן להרחיב את סל המוצרים על מנת לתת מענה כולל לצרכי הלקוחות שלנו. השקנו ב-2017 שירות SIEM ו-SOC מנוהל (MSSP ) ואנו רואים דרישה גוברת בעיקר לשירות המהווה נדבך נוסף בפלטפורמת שירותי הענן שלנו. בנוסף אנחנו מגבירים את הפעילות שלנו בעולמות של Security Big Data המבוססת על שילוב פתרונות Elastic Search במערכות שלנו.

אירועים קרובים