תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ביקור מקצועי בקמינריו, יום א 3 בדצמבר, פארק היי-טק יקנעם

קמינריו תארח את חברי מועדון C3 לביקור מקצועי מיוחד

13/11/2017 14:22
דני גולן, מייסד ומנכ"ל קמינריו. צילום: יח"צ

קמינריו (Kaminario), חברת אחסון All-Flash המובילה, מגדירה מחדש את עתיד הדטה סנטר המודרני, כאשר הפתרון הייחודי של קמינריו מאפשר לארגונים להצליח בעולם בעל הדרישות הגבוהות של היום, ומכין אותם להתמודד בצורה חלקה עם החידושים של מחר.

ביום א', 3 בדצמבר 2017 (בין השעות 9.00 עד 12.00) יבקרו חברי מועדון C3 של אנשים ומחשבים בבית קמינריו באזור התעשייה הצפוני של יקנעם, למפגש מיוחד בו יכירו את קמינריו ואת פתרונותיה העונים לצרכיהם.

את היום יפתח דני גולן, מייסד שותף ומנכ"ל קמינריו, שיציג את החברה בקצרה ויעביר את רשות הדיבור אל אלדד עומר, מנהל מחלקת תשתיות מחשוב באיילון חברה לביטוח. עומר יספר למשתתפים מדוע בחרו אנשי איילון בקמינריו כתשתית האחסון לעתיד הדיגיטלי של החברה.

לאחר הרצאתו תודגם מערכת הסטורג' העתידי NVMe, והביקור יסתיים בסיור במרכז הפיתוח והתמיכה של קמינריו.

פשטות ניהול ויכולת התרחבות גמישה

חשוב להבין כי כחברת ביטוח גדולה הנמצאת בצמיחה, איילון חברה לביטוח חייבת לספק שירותי IT עם ביצועים גבוהים וקבועים לאלפי סוכנים עצמאיים ברחבי הארץ.

יישומי בינה עסקית (BI) ותוכנה כשירות (SaaS) הנם קריטיים במיוחד לפעילות החברה. כאשר צוות ה-IT של איילון החל לבחון את הדור הבא של אחסון מבוסס פלאש (All Flash Array), הם רצו הבטחה כי הביצועים יהיו קבועים, ללא תלות בעומסי העבודה. הם רצו פשטות ניהול ויכולת התרחבות גמישה.

אלדד עומר, מנהל מחלקת תשתיות מחשוב באיילון חברה לביטוח. צילום: יח"צ

אלדד עומר, מנהל מחלקת תשתיות מחשוב באיילון חברה לביטוח. צילום: יח"צ

עם הבחירה במערך ה-All-Flash של קמינריו, יש להם כעת את הביצועים הנדרשים כדי להריץ ולפתח דו"חות עסקיים בצורה מהירה משמעותית והכל ללא פגיעה בשאר היישומים בסביבת הייצור.

בנוסף, יש להם את הגמישות להגדיל את נפח האחסון והביצועים באופן חלק וללא הפרעה לעבודה השוטפת, וזאת כדי לעמוד בדרישות העסקיות ובפיתוח השירותים הדיגיטליים של החברה.

קמינריו ביצעה את העסקה וההטמעה עם BeLocal כשותף עסקי.

ביצועים יציבים תחת כל סוג עומס

עומר יציג את האתגרים שעמדו בפני החברה הנמנית על שש קבוצות הביטוח והשירותים הפיננסים הגדולות בישראל, את תהליך הבחינה והבחירה שבסיומו נפלה ההחלטה לבחור במערכת ה-All-Flash של קמינריו.

לדברי עומר, "בחרנו במערכת קמינריו מכיוון שהיא מספקת לנו ביצועים יציבים תחת כל סוג עומס. עם שיפור של כ-40% בביצועים אנו יכולים עתה לספק לעובדים ולסוכנים שלנו דו"חות ושירותים מתקדמים ומהירים".

עוד הוא מוסיף כי "כשהשתמשנו בפתרון של יצרן מוביל אחר, היו לנו מספר ממשקי ניהול נפרדים עבור ניהול האחסון וממשק, ומוצר נוסף של המערכת לשכפול הנתונים לאתר הגיבוי. כעת יש לנו תצוגה ויזואלית אחת פשוטה המספקת תמונה מלאה של המערכת, ולא נדרשים מאתנו כישורי ניהול ותפעול מיוחדים של המערכת".

על שאר הסיבות לבחירה ותוצאות הטמעת קמינריו בחברת הביטוח איילון, ישמעו חברי מועדון C3  בביקורם בבית קמינריו ב-3 בדצמבר. בהחלט יהיה מעניין.

אירועים קרובים