תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ה' 22 בספטמבר, LAGO

"עשרות חברות בחרו בפתרונות נימבל סטורג' בשנה וחצי שאנו בישראל"

כך אמרה יעל אברהם, מנהלת מכירות ושיווק בנימבל, רגע לפני אירוע החברה, שיתקיים השבוע

20/09/2016 16:10

יעל אברהם, מנהלת מכירות ושיווק בנימבל סטורג' (Nimble Storage) ישראל, מספרת רגע לפני אירוע החברה שיתקיים השבוע, על מה שצפוי בכנס (22 בספטמבר, LAGO ראשל"צ) ועל הצלחת החברה בישראל.

מה צפוי בכנס שלכם השבוע?
"זהו אירוע ראשון בישראל שנועד בין היתר לציין את הצלחת שילוב פתרונות האחסון של נימבל בארגונים ישראלים, מאז נכנסנו לשוק לפני כשנה וחצי.  בתקופה קצרה זו עשרות חברות ישראליות – הן מקומיות והן גלובליות שמרכז פעילותן בישראל – בחרו בפתרונות החברה".

"מנכ"ל החברה, סורש וסודבן, שזכה בהוקרה על ידי פורבס (Forbes) על השפעתו על עולם תשתיות ה-IT, יפתח את הכנס ובין היתר יציג כיצד פתרונות החברה מציעים חדשנות ושינוי תפיסת-אסטרטגיה בקרב לקוחות".

"כמו כן, בכנס יציגו שותפינו העסקיים והיצרנים המובילים בתחום התשתיות הארגוניות והדטה סנטר. האירוע מכוון לכל מנהל IT שמעוניין לקדם את הדטה סנטר שלו ל'עידן הבא' עם פתרונות מבוססי פלאש (Flash) וכן עם פתרונות מאוחדים כדוגמת הפתרון המשותף שלנו עם סיסקו (Cisco) – SmartStack".

מהן פעילויות השיווק שנימבל סטורג' ישראל מבצעת עם השותפים?
"נימבל סטורג' משקיעה רבות בטיפוח סביבת שותפים עסקיים רחבה, כפי שניתן יהיה להיווכח גם בכנס. אנו בונים בישראל תשתית חזקה של שותפים עסקיים שמובילים בתחום תשתיות ה-IT. בהתמקדות על פעילויות השיווק חשוב לציין כי נימבל הציגה בכנס VMworld האחרון שהתקיים בארצות הברית, וכן תציג בזה שצפוי לקרות בברצלונה באוקטובר".

כמותג יחסית חדש בשוק הישראלי המתמודד מול שמות גדולים וותיקים, כיצד מתקבלת נימבל בקרב לקוחות אליהם אתם פונים?
"אחד היתרונות בפניה לשוק הישראלי הוא שהשוק הישראלי, המוכר כאומת הסטארט-אפ, יודע להבחין בין מותג לבין קידמה טכנולוגית, והערך המרכזי בסופו של יום הוא בחירה בפתרון הטוב ביותר ולאו דווקא במוכר ובידוע שלעיתים אינו מספק את הסחורה. מעבר לכך אין ספק שהתקופה הנוכחית בתחום האחסון היא  תקופה מתעתעת, גם המותגים הגדולים מאבדים גובה מבחינת ביצועים פיננסיים ומפנים מקום לחדשנות טכנולוגית הן בביצועים ואולי אף חשוב מכך בתפיסת הניהול והשירות".

"שוק האחסון כיום כולל הן את היצרניות הוותיקות והן את החברות שהוקמו בשנים האחרונות עם כניסת עידן הפלאש. אנו גאים בכך שנימבל סטורג' היא החברה היחידה מבין החברות שהוקמו בעשור האחרון ונכללת ברביע המובילים של גרטנר יחד עם החברות הגדולות והוותיקות בתחום. נימבל מותקנת כיום בלמעלה מ-8,600 ארגונים הפרוסים על פני 50 מדינות ברחבי העולם וביניהם כמובן ארגונים רבים בארץ".

מהם היעדים שלכם לשנה הבאה?
"שיעור הצמיחה של נימבל בעולם הינו מהגבוהים בתעשייה – ולמעשה החברה מובילה בגידול במספר הלקוחות. אחד ממנועי הצמיחה העיקריים של החברה הינו הגידול בשוק הבינלאומי ואנחנו שמחים לקחת חלק בהצלחה זו. הסניף הישראלי אחראי גם על אגן הים התיכון וגם על אזור אפריקה ואנו גאים להיות חלק מארגון צומח במהרה. כמותג חדש בשוק הישראלי, היעד המרכזי מבחינתנו הינו להפוך למה שנקרא Household-name בכל גוף IT בישראל".

אירועים קרובים