תוכן שיווקי

ועידן ביצעה קפיצת מדרגה טכנולוגית עם סיום הטמעה של פלטפורמה לשיחות ועידה

ספקית פתרונות הקונפרנסינג המובילה סיימה בהצלחה הטמעה של פלטפורמה חדשה ומתקדמת מסוגה לשיחות ועידה מבית Compunetix האמריקנית

19/05/2016 17:13
ניר רונן, מנכ"ל ועידן

ועידן החליפה את פלטפורמת הליבה שלה לוועידות טלפוניות בטכנולוגיה המתקדמת והחדישה ביותר CONTEX Summit מבית קומפיונטיקס (Compunetix) האמריקנית, אשר תאפשר לחברה לספק שירותים מתקדמים נוספים ללקוחותיה ולהרחיב את שירותיה הקיימים.

החברה ביצעה בחודשים האחרונים מיגרציה כוללת לפלטפורמת שיחות הוועידה שלה, ללא הפרעה לפעילות השוטפת המגוונת של החברה, אשר הסתיימה לאחרונה בצורה מוצלחת. המהלך מציב את ועידן בפסגת הטכנולוגיה והיכולות שהיא מסוגלת להציע ללקוחותיה בתחום שיחות האודיו בארץ ובעולם.

לדברי ניר רונן, מנכ"ל ועידן, "על מנת להמשיך ולהוביל את שוק שיחות הוועידה לעסקים, בעולם טכנולוגי מתקדם ובהתאם לשינויי הצרכים של לקוחותינו, ביצענו מיגרציה חלקה למערכות גישור האודיו שלנו אשר שירתו את לקוחותינו מזה שנים רבות. בלא כל הפרעה לפעילות השוטפת, שדרגנו את הפונקציונליות הקיימת יחד עם קפיצת מדרגה טכנולוגית שמאפשרת לנו להרחיב את השירותים הבסיסים ושירותי הערך המוסף שאנו מספקים ללקוחות".

"לאחר תהליך איפיון צרכים ואיתור ספקים מובילים בעולם, בחרנו בקומפיונטיקס כספק למימוש הפרויקט. נסיונה של קומפיונטיקס בלמעלה מ-40 שנה בייצור ופיתוח מערכות קונפרנסינג, בשילוב צוות יעודי שליווה אותנו לאורך כל הדרך, תרמו רבות להצלחת הפרויקט, יישום הגשר החדש ותחילתו של עידן חדש בוועידן".

צוות התמיכה הטכנית של קומפיונטיקס עבד בצמוד לצוות ועידן בעיקר באמצעות וידיאו-קונפרנס במשך חודשים רבים, על מנת להבטיח מעבר חלק ושקוף ללקוחות. לדוגמה, תהליכי הגישה לגשר והתפעול של השיחות מצד הלקוח, הותאמו לדרכי השימוש המוכרים של הלקוחות על מנת לצמצם את אי-הנוחות שבמעבר.

יצוין כי זהו הפרויקט הראשון של קומפיונטיקס האמריקנית בשוק התקשורת הישראלי.

אנטוניו קפודיצ'י, מנהל מכירות בכיר בקומפיונטיקס, הסביר כי "הבחירה של ועידן בקומפיונטיקס באה לאחר תהליך RFP מורכב. אנחנו מאוד שמחים על השותפות החדשה שלנו עם ועידן ומצפים להציע לשוק הישראלי יכולות חדשות בעולם הקונפרנסינג והתקשורת האחודה.

ג'ררד פומפה, סגן נשיא בכיר ומנהל חטיבת מערכות תקשורת בקומפיונטיקס הוסיף ואמר כי "זוהי שביעות רצון גדולה מצידנו לשתף פעולה עם צוות ועידן המנוסה במינוף הפתרונות שלנו, לצמיחה של ועידן בשוק התקשורת המקומי".

הידיעה פורסמה במקור באתר AVMaster.

אירועים קרובים