תוכן שיווקי

קספרסקי משיקה גרסה חדשה של Kaspersky Security for Windows Server

הגרסה פותחה במיוחד עבור שרתים ארגוניים עתירי ביצועים ● הפתרון מספק הגנה חסכונית, אמינה וסקלאבילית עבור אחסון קבצים משותף, עם השפעה מינימלית על משאבים, והוא כולל טכנולוגיה נגד כלי הצפנה שנועדה להגן על תשתיות IT מפני מתקפות כופר

07/04/2016 15:51
מחוסנת מפני איומי סייבר . KasperskyOS של קספרסקי

ככל שהמורכבות של תשתית ה-IT הארגונית גדלה, גובר הצורך בהגנת סייבר אמינה ורב שכבתית, לאבטחת שרתים עסקיים.

גישה מקיפה לאבטחה הופכת לחיונית עבור עסקים, במיוחד כאשר קובץ נגוע יחיד בכל מקום ברשת הארגונית יכול להתפשט במהרה, ולגרום לנזק חסר תקנה לרוחב הרשת כולה. כלי כופר, לדוגמה, יכולים לחדור ולהצפין רשת שלמה – כולל הגיבויים, בתוך דקות. הדבר יכול לגרום לעצירה של פעילות עסקית שלמה ולהותיר את העסקים ללא יכולת אחזור של נתונים חיוניים.

אבטחה ייעודית לשרתים מסייעת להגן על נתונים ארגוניים חיוניים ולחסל איומים של חדירת קוד זדוני לעותקי גיבוי של קבצים. מתוך נקודת מוצא זו, מעבדת קספרסקי (Kaspersky Lab) עדכנה את אפליקציית האבטחה שלה לשרתים, כשהיא משתמשת בכל המומחיות והמודיעין שלרשותה כדי לספק ללקוחות אבטחה אמינה כנגד האיומים הזדוניים העדכניים ביותר.

הצורך לשלם דמי כופר עבור השחרור

המאפיינים החדשים של הפתרון הופכים את אבטחת השרתים לגמישה ולקלה לניהול יותר מאי פעם. הפתרון מזהה וסורק אחר קוד זדוני באזורים קריטיים בשרתים הארגוניים, ומסייע לחזק את האזורים במערכת ההפעלה החשופים ביותר להדבקה. לדוגמא, סריקה של קבצי Autorun יכולה לסייע למנוע הפעלה של קוד זדוני במהלך אתחול המערכת ויכולה לזהות תהליכים נסתרים.

כדי לסייע להגן על עסקים מפני איומים בלתי מוכרים ומתקדמים, פתרון האבטחה לשרתים כולל שליטה בהפעלת אפליקציות. הדבר מספק ללקוחות אבטחה חסרת תקדים על בסיס הגדרות חוקים שמאפשרות חסימה של קבצי הפעלה, קוד וחבילות התקנה בזמן האתחול, או טעינת מודולים של תוכנה אל השרתים.

הפתרון ממנף טכנולוגיית אנטי-הצפנה ללא מתחרים בשוק, המבוססת על אלגוריתם שהוא פטנט רשום של מעבדת קספרסקי. הטכנולוגיה משתמשת בניתוח התנהגות כדי לזהות ולהגן על תיקיות משותפות מפני פעילות הצפנה – היא מונעת מעסקים להינעל מחוץ לקבצים שלהם עצמם, ומהצורך לשלם דמי כופר עבור "שחרורם".

העסק שלכם ימצא את עצמו בן ערובה

טכנולוגיה נוספת בפתרון היא "חוסם מארחים זדוניים". אם פעילות זדונית כלשהי מזוהה באמצעות הגנת קבצי זמן אמת או הגנה מכלי הצפנה, הגישה לתיקיות הרשת המשותפות מוגבלת מיידית לשרת מאובטח בלבד, ומגנה על קבצים מנזק שיכול להיגרם על ידי גורם זדוני חיצוני.

קונסטנטין וורונקוב, מנהל מוצרי נקודות קצה במעבדת קספרסקי, אמר כי "כלי הצפנה הם בעיה רצינית בעולם העסקי. כיום, עברייני סייבר רבים משתמשים בהם כדי לגרוף 'כסף קל', מכיוון שקל להטמיע אותם ולהפעיל פשיעת סייבר באמצעותם. אף עסק אינו רוצה לאבד את המידע הרגיש שלו, כך שקורבנות בדרך כלל משלמים מיידית לשחרור הנתונים שלהם. אבל עברייני הסייבר לא תמיד נצמדים לצד שלהם בעסקה ופותחים את ההצפנה אחרי התשלום. זו הסיבה כי חשוב שעסקים ישתמשו בפתרונות אבטחה מתאימים, יגבו את הנתונים הרגישים שלהם, ויגבירו את המודעות לאבטחה בקרב העובדים. במקום להשאיר את עצמם חשופים למשחק לא הוגן. אתם תהיו בטוחים יותר עם אסטרטגיה של הגנה פרו-אקטיבית, מאשר שהעסק שלכם ימצא את עצמו בן ערובה".

הפתרון החדש זמין כחלק מ-Kaspersky Security for File Server, Kaspersky Endpoint Security for Business ו-Kaspersky Security for Storage.

אירועים קרובים