תוכן שיווקי

ISACA רוכשת את CMMI Institute

16/03/2016 08:55
אסף ויסברג, נשיא ISACA ישראל

ISACA, מלכ"ר מקצועי העוסק בממשל טכנולוגיות מידע, ביקורת מערכות מידע, ניהול סיכוני טכנולוגיות מידע וכן סייבר ואבטחת מידע, הודיע כי רכש את CMMI Institute, מוסד מוביל עולמי בקידום נוהגים מטביים באנשים, תהליכים וטכנולוגיה.

באיחוד כוחות שני הארגונים, ISACA  ו-CMMI, תתרחב קשת הכלים אשר יעמדו לרשות חברים ולקוחות קיימים ועתידיים ותתאפשר פנייה למגוון שווקים.

ISACA מספקת את הידע, התקנים, רישות, הסמכה ופיתוח קריירה למקצועני IT ומקצועני סייבר ואבטחת מידע. באמצעות הנחיות ושירותים ISACA מגדירה את תפקידיהם של מקצועני ממשל טכנולוגיות מידע, אבטחה, סיכונים והבטחה ברחבי העולם.

ISACA

ISACA

מכון CMMI הוא הארגון שפיתח את מודל הבשלות (Capability Maturity Model Integration) המכוון ארגונים לפעילות ביצועית ברמה גבוהה ומהווה כיום מסגרת מקובלת בכל העולם לשיפור יכולת ארגונית.

לדברי אסף ויסברג, נשיא ISACA ישראל, "מודל הבשלות מהווה כלי פרקטי אשר שולב כחלק ממסגרת CobiT, בראשונה ב-CobiT 4.1 ושודרג משמעותית בגרסת COBIT 5 בדמות מודל הערכת תהליכים, PAM (ר"ת Process Assessment Model). על כן, רכישת CMMI Institute – הגוף האמון על פיתוח מודל הבשלות, מהווה צעד טבעי עבור ISACA, אשר יאפשר להרחיב את השימוש במודל, במטרה לסייע לארגונים להעריך את המצב הקיים, ולהציב יעדים מדידים לשיפור תהליכים בארגון".

רו"ח גיא מונרוב, סגן נשיא ISACA ישראל. צילום: סיון פרג'

רו"ח גיא מונרוב, סגן נשיא ISACA ישראל. צילום: סיון פרג'

לדברי רו"ח גיא מונרוב, סגן נשיא ISACA ישראל, "רכישה זו בנוסף למכלול הפעילויות והמידע הרב אשר עומד לרשות חברי ISACA במסגרות עבודה ובמתודולוגיות, מספקים לחברים את הכלים להעצים את היכולות בתחום טכנולוגיית המידע, אבטחת המידע והסייבר ובכך לתת ערך מוסף גבוה מאוד לבעלי המניות וכן לשפר את ביצועי הארגונים".

אירועים קרובים