תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של נט-אפ ישראל, יום ב', 7 במרץ, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים

Veeam ונט-אפ מאפשרות Availability באזור הדיאנמי של פתרונות ה-Data Fabric

22/02/2016 14:48
סטפן רנר, מהנדס מערכות בכיר לנט-אפ ב-Veeam לאזור EMEA

לקראת כנס הלקוחות השנתי של נט-אפ (NetApp) ישראל נפגשנו עם סטפן רנר, מהנדס מערכות בכיר לנט-אפ ב-Veeam לאזור EMEA, ושוחחנו עימו על שיתוף הפעולה ההדוק בין החברות, בעולם ובארץ, וכיצד זה תורם להצלחה ההדדית של שתי החברות.

Veeam ונט-אפ חתמו על שיתוף פעולה אסטרטגי ב-2014. האם מדובר בשת"פ מוצלח?
"האינטגרציה המושלמת בין Data ONTAP של נט-אפ לבין פתרון ה-Availability של Veeam היא סיפור הצלחה הדדי. אנחנו מנהלים מערכת יחסים פרו-אקטיבית עם נט-אפ ברחבי העולם, הן ברמת הפיתוח והן ברמה העסקית. שיתוף פעולה קרוב זה מאפשר לנו לספק לשותפים וללקוחות, המשותפים שלנו, את המענה הטוב ביותר".


האם כתוצאה משיתוף הפעולה אתם נהנים מחשיפה גבוהה יותר ללקוחות נט-אפ?
"האינטגרציה הטכנולוגית הראשונה שלנו עם נט-אפ באה לידי ביטוי ב-2014 עם השחרור של Veeam Availability v8. לאחר השקת הפתרון ראינו, ועדיין אנו רואים, כי לקוחות המשתמשים  בטכנולוגיות ה-snapshot המתקדמות של נט-אפ, מעוניינים בתועלת המשותפת של שני הפתרונות – יכולות ההתאוששות ושחזור המידע שמספקת טכנולוגית ה-snapshot, יחד עם יכולות שחזור המידע וההתאוששות המובילים של Veeam".

האם שיתוף הפעולה עם נט-אפ התעצם עם השחרור של Veeam Availability Suite v9?
"גרסה 9 של Veeam Availability Suite הושקה בתחילת 2016. בגרסה זו העצמנו את האינטגרציה עם נט-אפ והוספנו שורה של יישומים חדשים ומועילים. אחד הבולטים שבהם הוא היכולת ליצור גיבויים מ-SnapVault ומ-SnapMirrors על גבי גיבוי משני, וכך לבטל את ההשפעה של הגיבוי על מערכות הייצור, ולהציע יכולות שחזור מידע של למטה מ-15 דקות, לכל סוגי המידע והאפליקציות. יישום זה נולד על רקע בקשה שהגיעה מלקוחותינו, כמו גם מנט-אפ, ונועד לממש את חזון ה-Data Fabric של נט-אפ. שחרור גרסה זו מהווה צעד מתבקש והגיוני במערכת היחסים המתקדמת בין שתי החברות".

האם תוכל להסביר מה הופך שותפות זו לשונה ומיוחדת?
"מערכת היחסים עם נט-אפ מבוססת על אמון בין שתי החברות והיא הדדית לחלוטין. אנו עובדים יחד באופן צמוד, מתוך הבנה מלאה ושותפות אמיתית, על מנת לספק לשוק את פתרון הגנת המידע הטוב ביותר. הייתי אומר כי שתי החברות משדרות על אותו גל ומתמקדות בחדשנות טכנולוגית ומתן ערך מוסף ללקוחות האנטרפרייז".

האם תוכל לתאר כיצד השותפות בין החברות בישראל מסייעת ל-Veeam לחדור לשוק המקומי?
"השוק הישראלי מונע טכנולוגיה. הלקוחות הישראלים פיקחים ומתוחכמים ונמצאים בשוק השופע בפתרונות טכנולוגים טובים עם אפשרויות בחירה רבות. השותפות עם נט-אפ ישראל מאפשרת ל-Veeam לספק זמינות ללקוחות בכל הגדלים, עם מערכות IT משתנות ובהתאמה לדרישות הספציפיות של כל לקוח. היום הצורך בהגנה על מידע וזמינות של אפליקציות נמצאת בעדיפות גבוהה במחלקות ה-IT ושיתוף הפעולה בין נט-אפ ל-Veeam מניב פתרונות איכותיים שנותנים מענה הולם לצורך זה".

כיצד החזון של Veeam בנושא ניהול מידע מתיישב עם NetApp Data Fabric?
"אסטרטגיית Data Fabric של נט-אפ אשר נועדה לאפשר ללקוחות להניע את המידע שלהם בקלות בין מערכות שונות, לוקיישנים ופורמטים שונים, היא אסטרטגיה שמשנה את המשחק. השילוב בין טכנולוגית הנעת המידע של נט-אפ עם הטכנולוגיה של Veeam ללקוחות ה-snapshot, מביאה לזמני התאוששות ושחזור מידע של למטה מ-15 דקות עבור כל סוגי המידע וכל האפליקציות ומאפשרת זאת בצורה אינטואיטיבית וקלה. היום Veeam יכולה להשתלב עם כל האלמנטים של NetApp Data Fabric עבור גיבוי, התאוששות מאסון, אחסון בענן וארכיונים".

"עם המבט קדימה, אנו מתכננים להמשיך ולהגדיל את שיתוף הפעולה שלנו עם נט-אפ, ברמה הארצית וברמה הגלובלית. יחד נמשיך לחדש את מוצר האינטגרציה המשותף שלנו ולשפר את היצע הפתרונות שלנו באזור הדינאמי של פתרונות ה-Data Fabric".

אירועים קרובים