תוכן שיווקי

סטימצקי בחרה בפתרון האחסון של טריפל סי

12/11/2015 10:16
טריפל סי

במהלך החודשים האחרונים הטמיעה טריפל סי מערכת אחסון חדישה במשרדי סטימצקי, הרשת הגדולה ביותר בישראל לחנויות ספרים. מערכת האחסון, מבית יבמ (IBM), הינה עתירת דיסקים מהירים וזיכרון Cache בנפח עצום של 128GB. המערכת, מדגם v7000, החליפה שתי מערכות אחסון של EMC.

סביבת הלקוח מורכבת מסביבת VMware ושרתים פיזיים בקישוריות אופטית (Fiber Channel). בזכות התכונות הללו, בשילוב עם דיסקים מסוג SSD, המערכת יכולה לספק ביצועי IOPS גבוהים מאוד. כמו כן הוטמעו יכולות Real Time Compression המאפשרות ללקוח חיסכון של עד 75% בשטח האחסון בפועל.

רועי מנדלוביץ', Solution Architect, טריפל סי, אומר כי "הלקוח חיפש מענה לבעיות ביצועים, נפח אחסון וניהול פשוט וחכם יותר. על כן, הצענו מערכת אחסון הכוללת אחסון מהיר, יתיר, חכם ובעל ממשק ניהול פשוט ונוח. הליך המיגרציה בוצע על גבי תשתית ה-VMware ללא זמן השבתה (Down Time) בכלל"!

איציק כהן, מנהל תיקי לקוחות באגף מוצרים, טריפל סי, אומר כי "היה תענוג להוביל תהליך המוגדר קריטי בארגון ולשתף פעולה עם הנפשות הפועלות בסטימצקי. היה מאתגר וברמה מקצועית גבוהה מול שולי הלל, מנמ"ר החברה".

הלל מוסיף ואומר, "אני רוצה לשבח ולהודות על התמיכה, המקצועיות לעילה ולעילה של כל הצוות של טריפל סי, החל מתהליך האפיון וכלה בהטמעה בתוך מערכות המידע של סטימצקי. אני שמח מאוד בבחירה לשתף פעולה עם טריפל סי ואני סמוך ובטוח כי פרויקט זה יניב שיתופי פעולה נוספים גם בעתיד".

טריפל סי נוסדה בשנת 1989 והתחילה את דרכה כחברת מחשוב ואינטגרציה. כיום, היא מעסיקה כ-100 עובדים, ובנוסף לשירותי מחשוב ואינטגרציה, טריפל סי מספקת שירותים טכנולוגיים במספר אפיקים מרכזיים, כגון: מחשוב ענן, שירותי אירוח, שירותי תקשורת ועוד. כל מרכיבי השירותים והמוצרים מאפשרים לחברה בפעילותה ובחזונה להפוך ולהיות לחברה המספקת פתרונות טכנולוגיים כוללים העונים על צרכי הלקוח בשירות ומענה מקצועי, אנושי ואישי מקצה לקצה.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים