תוכן שיווקי
לקראת כנס לקוחות נבחרים של סמרטאיקס - יום ה' 19 בנובמבר, קריפטון, הכפר הירוק

פתרון הגלישה המאובטחת מבית סמרטאיקס

08/11/2015 15:04
SmartX

לקראת כנס לקוחות נבחרים שייערך בקריפטון שבכפר הירוק ב-19 בנובמבר, שוחחנו עם צור יהב, מנכ"ל שותף בסמרטאיקס (SmartX).

סמרטאיקס מספקת שירותי PS למגזר האנטרפרייז הישראלי קרוב לשני עשורים. מה היה המניע להיכנס לתחום של אבט"מ?
"הצורך עלה מהשטח. בתחילה לקוחות מהמגזר הפיננסי התמודדו עם השלכות הרגולציה המחייבת את עובדי הארגון לגלוש מעמדה חיצונית נפרדת מתשתית הארגון או דרך מנגנונים כמו סיטריקס (Citrix). כך למעשה התפתח תחום הגלישה המאובטחת".

"בהמשך, חברות נוספות נוכחו לדעת שלא מדובר באופנה חולפת והחלו ליישם את הרגולציה מתוך ההכרה בצורך בגלישה מאובטחת וההגנה הברורה שהיא מקנה.
עד לאחרונה העיסוק והאחריות על אבטחת המידע בארגון היו נתונים בידי מנהל אבטחת המידע. להבדיל מהיום, אנשי וירטואליזציה נדרשים לעסוק גם ב-Security וכמותם אנשי Data Base ואנשי אפלקציות. בהווה אבטחת המידע בארגון פועלת יותר כגוף מנחה והמחלקות השונות כגוף המבצע".

"ראינו לנכון ליצור התמחות פנימית של סמרטאיקס לתחום ה-Browsing Isolation במטרה לתת מענה מלא ללקוחות ולהרחיק את האזורים המסוכנים אל מחוץ לארגון. ארגוניי אנטרפרייז נדרשים לתת פתרון בעצמם אך אין להם את הידע הפיתוחי או האינטגרטיבי. בסמרטאיקס ריכזנו את הכל תחת קורת גג אחת".

סמרטאיקס מוכרת כשותף הפלטינום היחיד בישראל של סיטריקס. מה היתה ההשראה לפיתוח פתרון הגלישה המאובטחת להשלמת קשת השירותים שמספקת החברה כיום או כפתרון בפני עצמו?
"סיטריקס היתה ועודנה לב הפעילות של סמרטאיקס. פתרון הגלישה המאובטחת שלנו מושתת על  פתרונות הוירטואליזציה של סיטריקס המובילים את השוק. המוצר נבנה מתוך ניסיון רב והבנת הצורך של ארגוני האנטרפרייז בהגנה מיטבית מפני התקפות סייבר. איכות המוצר מתאפשרת בזכות המומחיות שלנו בתחום".

"סיטריקס השיקה לאחרונה את סביבת העבודה בענן המוכרת כ- Citrix Workspace Cloud. סביבה זו מאפשרת להריץ אפליקציות במעבר מסביבת ה- On Premise של הלקוח. גם מוצר הגלישה המאובטחת של סמרטאיקס יכול "לרוץ" בסביבת הלקוח או כשירות בענן As A Service".

צור יהב, מנכ"ל שותף בסמרטאיקס

צור יהב, מנכ"ל שותף בסמרטאיקס

מהם הצרכים העיקריים שהפתרון בא לענות עליהם?
"הפתרון מאפשר גלישה באינטרנט בסביבה מרוחקת מסביבת ה-LAN הארגונית. הוצאת הגלישה מהארגון באמצעות גלישה ב-DMZ או בענן, מונעת, בין היתר, כניסת פוגענים, זליגת מידע באמצעות גניבת זהויות וסכנות נוספות. בפועל הגלישה מתבצעת בסביבה מרוחקת שאין בה כל מידע ארגוני רגיש, וכל איום ייבלם בתוך "הבועה" הזו".

מהם היתרונות שהגלישה המאובטחת של סמרטאיקס מקנה לחוויית הגלישה שחשיבותה הולכת ועולה?
"כשארגון בוחר להתקין פתרון גלישה מאובטחת, מוקמת בדרך כלל סביבה חיצונית. המשתמש נאלץ ללמוד שם משתמש נוסף ולבצע מספר פעולות נלוות כדי לגשת לסביבה החיצונית. הפתרון של סמרטאיקס מאפשר Seamless User Experience המבחין אוטומטית בין אתר חיצוני ופנימי בהתאם למדיניות הארגון. המדיניות יכולה להיות דינאמית ומגדירה הרשאות ברמות שונות, עד רמת המשתמש הבודד".

מה מייחד את הפתרון של סמרטאיקס לעומת פתרונות אחרים?
"סמרטאיקס פיתחה מוצר נטול פשרות ברמת אבטחת המידע, המשמר חוויית משתמש אופטימלית. בפועל זהו Enabler לגלישה מאובטחת. הפיתוח שלנו מבטל את המתח התמידי בין מערך אבטחת המידע של הארגון ובין חוויית המשתמש, ומאפשר אכיפת נהלי אבטחה ללא פשרה מחד וחויית משתמש שמגבלותיה בלתי מורגשות מאידך".

"הפתרון של סמרטאיקס מציע מענה מקיף לנושאים של הלבנה והשחרת קבצים, וכן באשר לסוג המידע שיכול להיכנס פנימה ולצאת מסביבת ה-LAN. כמו כן אין חובה בהחלפת תשתיות קיימות, ולהיפך, אנו משתמשים בהן ומספקים פתרון באמצעות אלגוריתם המייתר את הצורך בניהול הכפול של  התשתיות".

"סמרטאיקס תשיק את הפתרון בכנס לקוחות נבחרים שיערך בקריפטון שבכפר הירוק בתאריך 19 בנובמבר".

להרשמה לאירוע שלחו מייל לכתובת: [email protected]

אירועים קרובים