500 דגמי AI עברו אופטימיזציה למעבדי Core Ultra של אינטל

הדגמים מכסים מגוון רחב של יישומי בינה מלאכותית, המתפרסים על פני פלטפורמות שונות, כולל ה-CPU, GPU ו-NPU

עריכה אופטימיזציה ל-5-- דגמי AI למעבדי Core Ultra שלה. אינטל.

המרדף אחרי מקום בצמרת יכולות ושירותי הבינה המלאכותית ממשיך להתעצם. אינטל היא אחת מאלו שרוצות להציע את המרכולת שלהן כמתאימה לכלי AI – והיא מייעדת לשם כך את מעבדי ה-Core Ultra שלה, אלו שמגיעים עם שבב NPU כדי לחזק את ההיבטים של חישובי היסק בעיקר, וכדי לסייע לבצע כמה שיותר חישובי בינה מלאכותית בנקודת הקצה, במחשב עצמו, מבלי לגשת לענן.

כעת מספרים בחברה שהיא הגיעה לציון דרך משמעותי, לאחר שסיימה תהליך אימון בו השתתפו 500 מודלי בינה מלאכותית, עבור מיטוב לשימוש יעיל יותר באמצעות מעבדי ה-Core Ultra.

המודלים זמינים בכ-20 קטגוריות, כולל מודלים של שפה גדולה, זיהוי עצמים, ראייה ממחושבת, שיפור רזולוציה ברמה גבוהה ועוד, וממקורות שונים בתעשייה: כך לדוגמה מודל השפה הגדולה Llama של מטא, מודל השפה הקטנה Phi-2 של מיקרוסופט, מודל ייצור התמונה מטקסט Stable Diffusion 1.5 של Stability AI וכן מודל ה-Bert התבונתי של גוגל.

"יש קשר ישיר בין מספר המודלים המופעלים/מוטבים לבין רוחב תכונות הבינה המלאכותית הפונות למשתמש שניתן להביא לשוק. ללא מודלים לא ניתן לפתח תכונות. ללא מיטוב של זמן ריצה, התכונה לא תוכל להגיע לביצועים הטובים ביותר שלה", אמרו באינטל.

במקביל, לפי הדיווח, משקיעה אינטל מאמצים רבים מול יותר ממאה ספקי תוכנה, כדי למטב למעלה מ-300 תכונות מוּנעות AI עבור המעבדים שלה, כולל תחת תוכנית ההאצה שלה עבור מחשבי בינה מלאכותית, שפתחה את שעריה לפני השקת מעבדי ה-Core Ultra הראשונים בפועל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חביב

    מעט מדי ומאוחר מדי , אינבידיה פתחה פער של דור וחצי אינטל כבר לא פוגעת

אירועים קרובים