תוכן שיווקי

בלאט-לפידות מטמיעה סיילספורס בבנק בטג'יקיסטן

07/09/2015 17:21
בלאט-לפידות

בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד, שותפת פלטינום היחידה של סיילספורס (Salesforce) בישראל, מדווחת על השלמת השלב הראשון בפרויקט הטמעת מערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM) של סיילספורס בבנק ספיטאמן (SpitaMen Bank) בטג'יקיסטן. סכום העסקה לא נמסר, אך לפי הערכות בשוק מדובר בפרויקט של מאות אלפי דולרים.

בשלב הראשון הוטמע בבנק יישום Sales Cloud EE לפעילויות CRM ומכירות בענן, שהנו מספר אחד מסוגו לניהול לידים, לקוחות והזדמנויות, המאפשר עבודה שיתופית מכל מקום ועל כל מכשיר.

בנק ספיטאמן מספק מוצרים בנקאיים של פקדונות ואשראי לעסקים קטנים ובינוניים (SMEs) ברפובליקה של טג'יקיסטן, והפרויקט החדש ישרת את פעילות ניהול ההלוואות של הבנק, כאשר עשרות של משתמשים בבנק ישרתו אלפי לקוחות בתחום פעילות זה.

השלב הראשון של הפרויקט נמשך שלושה חודשים, כאשר בלאט-לפידות אחראית ומבצעת את כל חלקי הפרויקט – מתכנון עד להטמעה לפי מתודולוגיית אג'ייל.

פטר פאביאן, מנכ"ל בנק ספיטאמן, אמר: "בחרנו בבלאט-לפידות לאחר בחינה של מספר שותפים מובילים של Salesforce. החששות הגדולים שלנו בתחילת הדרך, כגון המרחק הפיזי וכן השפה, התגלו במהלך הפרויקט כשוליים. מובילי הפרויקט בבלאט לפידות נכחו אישית בעת ההגדרה והאפיון. למרות שמרבית ההטמעה בוצעה מרחוק, הרי המקצועיות שהפגין הצוות לאורך כל הדרך, הביאה לאימוץ מהיר של המערכת על ידי המשתמשים, בקצב שהפתיע אפילו אותנו. מבחינתנו, זהו הסממן המובהק להצלחת פרויקט".

רונית ליניק, מנכ"לית בלאט-לפידות אומרת: "פרויקט מורכב זה שבוצע עבור בנק מחוץ לגבולותיה של מדינת ישראל, נותן ביטוי ליכולותיה הגבוהות של בלאט-לפידות ביישומה של מערכת סיילספורס בכלל ובמגזר הבנקאי בפרט. הבנק נוכח כי אין בטג'יקיסטאן חברות אינטגרציה שיכולות לספק את צרכיו, ולאור המלצה על בלאט לפידות כחברת האינטגרציה הטובה ביותר בישראל, הגיעה הנהלתו אלינו. אנו שמחים להערכה זאת".

"הניסיון הייחודי שלנו בפרויקטים מורכבים ורחבי היקף, הוא שהביא לכך שסיילספורס העניקה לנו את תואר שותף פלטיניום יחיד בישראל. הניסיון שנצבר במשך שמונה שנות פעילותה של בלאט-לפידות, ובא לידי ביטוי מיטבי בפרויקט בבנק לאומי, גורם לכך שגם חברות בנקאיות מחוץ לגבולות מדינת ישראל ייפנו אלינו למימושם של פרויקטים. זהו השלב הראשון של הפרויקט בטג'יקיסטאן, ואנו גאים בו מאוד. בהמשך נעמיק את הממשקים עם מערכות הליבה של הבנק, נטמיע את מודל השירות כיישום חברתי, ונשלים את האינטגרציה עם מערכות ה-SMS".

אירועים קרובים