תוכן שיווקי
לקראת אירוע - AutoFont חוגגת 25, יום ב', 7 בספטמבר, גדות, פארק גני יהושע (הספורטק), תל אביב

איציק שדה, דוקומושן: "ארגונים יכולים להפוך את המסמכים התפעוליים לערוץ שיווקי חכם"

03/09/2015 16:55
איציק שדה, סמנכ''ל שיווק ופיתוח עסקי, דוקומושן

כתב: הילל יוסף

"ארגונים יכולים לקחת את ערוץ המסמכים התפעוליים בארגון, ולהפוך אותו לערוץ שיווקי חכם", כך אמר איציק שדה, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי, דוקומושן (Docomotion).

שדה התראיין לקראת אירוע אוטופונט חוגגת 25 שנה. האירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום שני הקרוב, ה-7 בספטמבר 2015, באולם גדות, פארק גני יהושע, רוקח 42, בספורטק, תל אביב.


לפני 25 שנים הוקמה אוטופונט על ידי שני יזמים, עם חזון להוביל את תחום ההדפסה וניהול הפלט הארגוני. כך צמחה החברה לקבוצה מובילה ובה שתי חברות מובילות בתחומן. הראשונה, אוטופונט APS: חברה המתמחה בשיווק והטמעה של פתרונות הדפסה, אשר שינתה ללא הכר את עולם ההדפסה המשרדית בישראל. החל מפיתוח הפונטים הראשונים בעברית למדפסות HP ,הדפסה מגנטית, מרכזי הדפסה מאובטחים, פתרונות למובייל ועוד. החברה השניה היא אוטופונט. זו חברת תוכנה המובילה את תחום ה-Document Generation בעולם הדיגיטל והמובייל, הן בגרסת ה-On Premise ,FreeForm, וכיום עם המוצר החדש בענן – Docomotion.

דוקומושן, אמר שדה, היא מוצר הענן של אוטופונט. הפתרון פותח ב-2014 על גבי פלטפורמת Force.com של Salesforce – זו הפלטפורמה לחברות מוצר, אשר מקבלים ממנה את כל שירותי הענן.

"חזון דוקומושן הוא להעניק לארגונים את היכולת לקחת את ערוץ המסמכים התפעוליים של לקוחות הארגון, כגון מצב חשבון, מצב ביטוח, פוליסות, ושאר המסמכים התפעוליים שחברה מספקת ללקוחות הקצה שלה, בתחומים כמו פיננסים, בנקאות, ביטוח, טלקום, וקמעונאות – ולהפיק מהם ערך עסקי", אמר שדה. "הרבה מעבר לפתרון הבסיסי של הפקת המסמך עצמו".

לדברי שדה, "אנו הופכים את המסמכים התפעוליים הללו לערוץ שיווקי חכם. אנו יודעים להפוך מסמך דיגיטלי למסמך דו-כיווני. זאת, באמצעות אופציה הנקראת Interactive Form. אנו יודעים לשלב שדות, או שירות למשתמשי קצה, ומאפשרים להם לעדכן בעצמם את המסמך במידע שלהם. כך, נתונים אלה נכנסים לפלטפורמה של Salesforce באופן אוטומטי, ותהליך העדכון עבור משתמשי הקצה נעשה באופן אוטומטי גם דרך המובייל".

לדוגמה, אמר שדה, "נשלח ללקוח סיכום שיחה, עם בקשה לצרף פרטי חבר. הלקוח יוכל לצרפו בצורה דיגיטלית, אם על גבי PDF, ואם באמצעות HTML. בדרך זו אנו הופכים את המסמך לדו-כיווני. בנוסף, ניתן להשתמש באופציה זו לטובת טיפול בתהליכים פנימיים בתוך הארגון: לקוחותינו משתמשים ביכולות אלה ליישוב תביעות ביטוח, תהליכי HR פנימיים ועוד.

"השקנו את המוצר החדש בחנות האפליקציות של Salesforce לפני ימים אחדים", אמר שדה. "כבר כיום יש לנו לקוחות שעובדים עם מוצר הענן שלנו, ארגונים ממגזרי ההיי-טק, קמעונאות ומוסדות ללא כוונת רווח, מלכ"רים", סיכם שדה. "להערכתי בשנת 2016 יהיו לנו עשרות לקוחות מהמגזר הפיננסי, כמו גם ארגוני בריאות וקמעונאות. דוקומושן קמה מתוך החזון של אוטופונט, המובילה את השוק בתחומה, עם לקוחות כמו בנק לאומי, בנק דיסקונט, כלל ביטוח, ביטוח ישיר ואחרים. החזון היה לצאת לחו"ל עם מוצר בפלטפורמת ענן. החברה קמה עם בחירה ב- Salesforce, גם כערוץ שיווקי להגיע עימו לשוק. כעת אנו מממשים את החזון הלכה למעשה".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים