תוכן שיווקי

Software AG מזהה שיתוק בתחום ניתוחי Big Data

26/07/2015 14:37
Software AG

Software AG פרסמה את תוצאותיו של סקר בינלאומי המגלה כי מקבלי החלטות בארגונים מבינים היטב את חשיבות הניתוח של מידע בזמן אמת ונראות של תהליכים להאצת עסקים, אולם אין בידם את הפתרונות והתמיכה הנדרשת על מנת על מנת להגשים זאת. נתונים אלה עולים מסקר שערכה חברת מחקרי השוק הגלובלית Vanson Bourne בקרב 750 מנהלים בכירים ומקבלי החלטות בחברות גלובליות עם הכנסות שנתיות של יותר מ-500 מיליון דולר.

73% מהנשאלים בסקר ענו כי התפוצצות המידע בתקופה האחרונה, במיוחד לנוכח התפתחות האינטרנט של הדברים, הפכה את ניתוח המידע לאתגר העסקי הגדול ביותר. הסקר העלה כי ארגונים מבינים היטב עד כמה חשוב לקבל החלטות במהירות על בסיס ניתוח מידע בזמן אמת. למעשה, 74% ממקבלי ההחלטות שנסקרו סברו כי תמונה ברורה יותר של התהליכים העסקיים הפנימיים יכולה להוביל להתייעלות תפעולית, ו-87% מהמשיבים מכירים בחשיבותה של קבלת החלטות מהירה. יחד עם זאת, 85% דיווחו כי הם מתקשים לעשות שימוש במידע במהירות הנדרשת. אתגרים נוספים שעלו בנושא קבלת החלטות תפעוליות היו פספוס הזדמנויות להכנסות (41%), קבלת החלטות לקויה (37%), ואי היכולת לחזות דפוסים עתידיים (27%). רק כרבע מהנשאלים (26%) סברו כי מחלקות ה-IT  שלהם נותנות מענה נאות לניתוח מידע בזמן אמת.

על אף שארגונים מעוניינים ביותר מידע על מנת לקבל תובנות טובות יותר, 97% מאותגרים על ידי המידע שכבר נמצא ברשותם. רק חמישית מהמשיבים סבורים שהמידע שברשותם אמין, מלא ומדויק. מרבית הארגונים (68%) אינם יכולים להפיק או לעשות שימוש במידע בזמן אמת.

הסקר העלה עוד כי בין יולי 2013 ליולי 2014 ארגונים הגדילו את השקעתם בפתרונות איסוף וניתוח מידע בכ-21% בממוצע. בנוסף, הם צופים כי עד 2016 תגדל ההשקעה ב-23%.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, אמר כי "על מנת לשמור על יתרון תחרותי, ארגונים מחויבים לתור בעקביות אחר אמצעים שיאפשרו להם לקבל החלטות חכמות יותר ולשפר את השירות ללקוחותיהם. איסוף מידע, ניתוח וקבלת החלטות נכונה על בסיס מידע בזמן אמת הינם המפתח למניעה פרו-אקטיבית של כשלים ולשיפור תהליכים. יחד עם זאת, לא ניתן לעשות זאת ללא הפתרונות הנכונים, ורק הפתרון המתאים ביותר יכול להפוך את התהליך כולו לקל, מהיר ומדויק יותר".

אירועים קרובים