תוכן שיווקי

מנתוני STKI עולה ש-MobileIron מובילה שנה שלישית ברציפות את תחום ה-Mobile Enterprise Management בישראל

08/04/2014 13:54
יונתן טורצקי, מנכ"ל חברת Extend

בכנס השנתי של חברת המחקר STKI, שהתקיים לאחרונה באוניברסיטת תל אביב, קבעה החברה כי MobileIron מובילה זו שנה שלישית ברציפות את תחום ה- Mobile Enterprise Management בישראל.

MobileIron הובילה את דירוג STKI הן בקטגוריה של רמת התמיכה המקומית (Local Support), והן בקטגוריה של תפיסת השוק (Market Presence/Perception). חברת MobileIron, מתמחה בפיתוח והפצה של פלטפורמת מובייל המשמשת לניהול מוביליטי ואבטחת מידע במגזר הארגוני והעסקי, והיא מיוצגת בישראל על ידי חברת אקסטנד (Extend) בניהולו של יונתן טורצקי.

טורצקי, מנכ"ל חברת אקסטנד, נציגת MobileIron בישראל, מסר כי "זו שנה שלישית ברציפות בה מובילה MobileIron את הדירוג של STKI בתחום ניהול המובייל הארגוני, והנתונים משתקפים היטב גם בתחושה שלנו את השוק. כבר היום הפלטפורמה של MobileIron מאבטחת ומנהלת עשרות אלפי משתמשי מובייל במגזר האנטרפרייז הישראלי, השייכים ליותר מ-70 ארגונים. זאת בנוסף לעשרות אלפי עובדי שלוחות ישראליות של ארגונים רב לאומיים, שגם כן משתמשים בפתרונות MobileIron כחלק מהטמעות גלובאליות של הפתרון".

ההכרה המקומית למובילות הפלטפורמה של MobileIron באה לידי ביטוי גם ברמה העולמית. חברת המחקר גרטנר (Gartner) דירגה את MobileIron זו שנה שלישית ברציפות כ-Leader במחקר השנתי של תחום ה-MDM אותו היא מפרסמת. הכרה זו באה לידי ביטוי גם בסקירת שוק אבטחת המידע  של חברת המחקר 451 Research, שהראה העדפה בולטת של ארגונים בכוונת הרכישה את פלטפורמת ה-MDM של MobileIron, ואת הובלתה בנתח השוק של יישום פתרונות MDM במגזר הארגוני. MobileIron גם זכתה בתואר Best Enterprise Mobile Service בקונגרס המובייל השנתי בברצלונה לשנת 2013.

טורצקי הוסיף כי "המומנטום החזק סביב MobileIron בא לידי ביטוי גם בתוצאות העסקיות של החברה, שהתפרסמו לאחרונה, ובה הציגה החברה גידול ניכר במכירות וחצייה של רף 100 מיליון הדולר מכירות לשנת 2013, עם יותר מ-5,000 ארגוני אנטרפרייז עולמיים שכבר בחרו בפלטפורמת הניהול והגנת המידע של MobileIron, ורשת עולמית של יותר מ-300 שותפים עסקיים ואינטגרטורים. ניתן בהחלט לומר שהשוק העולמי והמקומי מביעים אמון יוצא מהכלל בפלטפורמה של MobileIron, כאשר מקצת מהיתרונות שלה כוללים את יכולתה לנהל סביבות מרובות מערכות הפעלה, ומגוון רחב של מכשירי קצה; הורסטיליות של הפתרון להטמעה לוקאלית בארגון (on premise) או כפתרון ענן; והיכולת של הפתרון לייצר הפרדה מוחלטת במכשיר הקצה בין השימושים הארגוניים של המכשיר לשימושים הפרטיים שלו. הפלטפורמה נמצאה כמתאימה במיוחד לדרישות השוק הישראלי, כאשר פלטפורמת MobileIron הוטמעה, או נמצאת בתהליכי הטמעה, במגוון רחב של ארגוני אנטרפרייז ומיד מרקט בישראל, ובדגש על מגזרי הבריאות, תעשייה, ריטייל, היי טק, ביטוח, פיננסים וביטחון".

טורצקי סיכם ואמר כי "הטרנד במגזר הארגוני והעסקי הוא לעלות מדרגה בשימושיות, לראות אילו יתרונות עסקיים יכול המובייל לתת לארגון, לשלב אותו בתהליכים העסקיים, ולשדרג את יכולות הסמארטפון או הטאבלט מעבר לאלו הקלאסיות והמוכרות שראו בהם מכונות אימייל יעילות. כך לדוגמא, אנחנו יכולים לראות כיוון מעניין של ארגונים, שמביאים ערך מוסף מהתשתיות הקיימות של ניהול MDM. ארגונים אלה בונים שכבות חדשות של שימושיות בתחום המוביליטי: ניהול תכנים מאובטחים (MCM), ניהול אפליקציות מאובטחות (MAM), וניהול קבצים מאובטחים. מדובר כאן באחד היתרונות הגדולים של MobileIron, שאינה מציעה רק מוצר MDM, אלא פלטפורמה רחבה, כזו שפותחה מתוך ראיית צרכי הארגון בהווה, אך עם מבט לצרכיו העתידיים".

לפרטים נוספים: http://extend.co.il

אירועים קרובים