הסטארט-אפ הישראלי סיולו השלים גיוס של 21 מיליון דולר

חברת הסייבר מציעה פתרון ייחודי לקישוריות מאובטחת ● הגיוס ישמש להרחבת הפתרון שמחבר עובדים למערכות הארגוניות, המותאם לצורת העבודה של ימינו, וכן להכפלת עובדי החברה עד סוף שנת 2021 ● סבב הגיוס הובל על ידי גלילות קפיטל

מייסדי סיולו. מימין לשמאל: אלמוג אפיריון, מנכ"ל; ערן שמואלי, ארכיטקט התוכנה; ודדי ירקוני, סמנכ"ל טכנולוגיה. צילום: שני צדיקריו

סטארט-אפ הסייבר הישראלי סיולו (Cyolo) – המפתח פתרון ZTNA 2.0 (ר"ת Zero Trust Network Access) עבור ארגונים, הודיע היום (ד') על השלמת סבב גיוס A בהיקף 21 מיליון דולר, בהובלת קרן הון הסיכון גלילות קפיטל (Glilot Capital Partners), בשיתוף National Grid Partners, Merlin Cyber  והשתתפות המשקיעים הקיימים פלינט קפיטל, Global Founders Capital ו-Differential Ventures.

הגיוס של סיולו נעשה על רקע הצמיחה ההולכת וגוברת בתקיפות הסייבר בשנה האחרונה, שהפכו למתוחכמות יותר, מורכבות יותר וקשות יותר לזיהוי.

בשנה האחרונה הצליחה סיולו להכפיל את הכנסותיה בכל רבעון, לבנות מאגר לקוחות מרוצים ולהרחיב את השותפויות שלה עם ספקי שירותים גלובליים. סבב הגיוס הנוכחי יסייע לחברה בקידום והרחבת תכניותיה בתחום המחקר ופיתוח פתרונות עומק נוספים עבור הלקוחות, וכן להכפיל את מספר עובדיה בישראל עד סוף שנת 2021.

דרך ייחודית לחיבור מאובטח של משתמשים לסביבות העבודה

כדי להתמודד עם אתגרי האבטחה החדשים, ממשלות וארגונים רבים מאמצים שיטות עבודה חדשות שמתבססות על מתודולוגיה של Zero Trust – כלומר, מתן "אפס אמון" בכל משתמש עד אשר הוכח אחרת. הצורך בפתרון מסוג זה התחזק במיוחד בתקופת הקורונה, עם המעבר למודל עבודה היברידי שמשלב עבודה מהבית ומהמשרד, אשר נמצא כאן כדי להישאר.

הפתרון של סיולו מספק דרך ייחודית לחיבור מאובטח של משתמשים לסביבות העבודה שלהם, מבלי לסכן את הארגון. המערכת מזהה, מאמתת ומאשרת כל מכשיר, משתמש ופעולה לפני ואחרי שניתנת להם גישה לכל משאב ארגוני, תוך מתן שקיפות מלאה לארגון על פעולות המשתמשים.

פלטפורמת הענן של סיולו בולטת בנוף של פתרונות ה-Zero Trust, בכך שהיא מספקת פתרון טכנולוגי ייחודי שמאפשר קישוריות מאובטחת, מבלי להפר את פרטיות נכסי המידע של הארגון, ומונעת סכנה לפגיעות ושלמות הנתונים הרגישים של לקוחותיה. בנוסף, ייחודיות החברה היא ביכולתה לספק מענה עבור מערכות מידע (IT) ומערכות תפעוליות (OT) בפלטפורמה אחת.

פתרון ה-ZTNA 2.0 של החברה מאפשר לצוותי IT ואבטחת מידע, וכן לספקי SASE ו-MSSP, ליישם בקלות את פתרון הקישוריות המתקדם ביותר טכנולוגית, בכל סביבה קיימת. זאת, ללא שינוי בתשתית הארגונית, תוך הפחתה משמעותית של הסיכון לנכסים ולנתונים הדיגיטליים של הארגון, ובאופן שמותאם לצורת העבודה החדשה, בה משתמשים ומשאבים מפוזרים במספר מקומות, רשתות ופלטפורמות.

גישת Zero-Effort Zero-Trust של סיולו מספקת ללקוחות פתרון אדפטיבי ופשוט, שממזער את האיום של התקפות סייבר וגניבת נתונים.

"זה הזמן להתרחב לשווקים חדשים ולהציע יכולות חדשות"

אלמוג אפיריון, מנכ"ל ומייסד שותף של סיולו. צילום: שני צדיקריו

אלמוג אפיריון, מנכ"ל ומייסד שותף של סיולו. צילום: שני צדיקריו

"סיולו פותרת בעיה קריטית, בכך שהיא מספקת לארגונים פתרון מהיר וקל ליישום, שמאפשר שליטה מלאה על פעולות המשתמשים בסביבה הארגונית המורכבת", מסר אלמוג אפיריון, מנכ"ל ומייסד שותף של סיולו. "זה הזמן להתרחב לשווקים חדשים ולהציע יכולות חדשות. השקעה זו תאפשר לנו לממש את החזון שלנו להגדיר מחדש את הקישוריות המאובטחת לכזו המבוססת על זהויות. סבב גיוס זה יאפשר לנו להאיץ את מאמצי הצמיחה והמו"פ, ובכך לסייע לארגונים נוספים לנווט בקלות את המעבר ל-Zero Trust".

קובי סמבורסקי, מייסד ושותף מנהל של גלילות קפיטל פרטנרס, אמר כי "עקבנו אחר סיולו וטכנולוגיות  Zero Trust נוספות, ונוכחנו לדעת כי הפתרון של סיולו הוא הטוב ביותר. סיולו צומחת באופן אקספוננציאלי, וחזונה לעתיד הקישוריות המאובטחת תואם את צרכי השוק. אנו שמחים להשקיע בחברה, עם כניסתה לשלב הצמיחה הבא שלה".

"המודל הגמיש של סיולו מפשט סביבות מורכבות, ונותן לארגונים אפשרות לאבטח את נכסיהם הדיגיטליים בסביבה מבוזרת עם ריבוי עננים וסביבות. הפתרון משתלב עם טכנולוגיות קיימות ומאבטח תהליכים ממוכנים ואת הנתונים הרגישים של ארגונים", מסר סרגיי גריבוב, שותף בפלינט קפיטל. "הפתרון פורץ הדרך של סיולו מאפשר לארגונים ליצור את הענן המבוזר שלהם על בסיס זהויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים