מחקר: ארגונים שאימצו מציאות רבודה – בעלי ביצועים עסקיים טובים יותר

משיגים ביצועים טובים יותר במובהק מאשר ארגונים שאינם משתמשים בטכנולוגיה - בהיבטי שימור הלקוחות, שביעות רצונם ושיפור בהכנסות משנה לשנה. ● כך על פי מחקר שנערך ביוזמת PTC

מציאות רבודה. צילום אילוסטרציה: BigStock

ארגונים שניצלו טכנולוגיות של מציאות רבודה, AR, חוו צמיחה עסקית משמעותית משנה לשנה ושיפרו באופן דרמטי את השורה התחתונה במאזניהם, כך לפי מחקר חדש שנערך ביוזמת ענקית הטכנולוגיה PTC.

המחקר נערך בשיתוף קבוצת אברדין וכותרתו היא "כיצד הטובים ביותר משתמשים במציאות רבודה להשגת ניהול שירותים טוב יותר". הוא מעלה כי המציאות הרבודה מעצימה את יכולתם של עובדים בארגונים להבין ולתקשר עם העולם הפיזי והדיגיטלי, לפתח כישורים חדשים ולצמצם את משך ההכשרה והעלויות – וגם לקבל החלטות מהר יותר. הודות לכך, עסקים יכולים ליהנות מפרודוקטיביות משופרת ולשפר את האפקטיביות של ההכשרה, הייצור והשירות.

טום פאקין, אנליסט מחקר בקבוצת אברדין, אמר כי "הקצב המהיר של השוק הגלובלי, הטרנספורמציה הדיגיטלית והמחסור הגדל בעובדים מיומנים ברמה גבוהה מאיימים על העסקים. עם זאת, לחברות שמשקיעות מציאות רבודה, במיוחד ליישומי ייצור ושירות, יש הזדמנות להשיג יתרון תחרותי."

ג'ים הפלמן, נשיא ומנכ"ל PTC, הוסיף כי "מציאות רבודה היא אחת מהטכנולוגיות הצומחות במהירות הרבה ביותר וכבר הוכיחה את עצמה כמספקת ערך עסקי משמעותי לארגונים שמאמצעים את הטכנולוגיה".

לדבריו,   "ארגונים תעשייתיים משתדלים לשפר את חוויית הלקוח, הם פתוחים לרעיונות של מקורות הכנסה חדשים ומשנים את כללי המשחק עם המתחרים באמצעות אימוץ של יכולות AR חדשות. זאת, על מנת לבדל את המוצרים והשירותים שלהם. תרחישי השימוש שהם מפתחים עבור לקוחות הקצה מתמקדים בשירות או בהוראות תחזוקה ומאפשרים לקצר השבתות של מכונות – ובכך למקסם את ערך המוצר."

ניקוד גבוה בממוצע ב-25% במדידת הביצועים

הדו"ח מעלה כי ארגוני שירות שמשתמשים במציאות רבודה משיגים ביצועים טובים יותר במובהק מאשר ארגונים שאינם משתמשים בטכנולוגיה – בהיבטי שימור הלקוחות, שביעות רצונם ושיפור בהכנסות משנה לשנה.

החברות הטובות ביותר השיגו ניקוד גבוה בממוצע ב-25% במדידת הביצועים בהשוואה לחברות אחרות, לרבות בציות רגולטורי והסכמי רמת שירות. 34% מהארגונים המובילים בתחומם משתמשים בטכנולוגיה להדרכה, 31% משתמשים בה להנחיה בפעילות בשטח ו-25% מהם משתמשים בשיתוף ידע מבוסס AR.

ל-PTC יש מרכז פיתוח בישראל, הפועל מאז 1991 והוא מונה כיום כ- 300 עובדים בשלושה מרכזים – בהרצליה, חיפה וקריית שדה התעופה. PTC האמריקנית מפתחת ומייצרת פלטפורמות ופתרונות בתחום ה-IoT והמציאות הרבודה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים