אבנט תקשורת תפיץ את פתרונות אבטחת הסייבר של Bitglass בארץ

טכנולוגיות CASB של החברה מגנות על מאות אלפי אפליקציות ענן שאינן מאובטחות על ידי פתרונות קיימים ו-95% מהן לא אושרו לשימוש על ידי מחלקת ה-IT

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת. צילום: יח"צ

Bitglass המתמחה באבטחת סייבר נכנסת בימים אלו לשוק הישראלי: החברה מינתה את אבנט תקשורת למפיצה של מוצריה בארץ. אבנט תקשורת (מקבוצת רד בינת) תפעיל את מערך ההפצה שלה, המונה מאות משווקים ברחבי הארץ, למכירה, הטמעה ותמיכה של הפתרונות בקרב מאות אלפי עסקים בישראל.

Bitglass נוסדה בשנת 2013 על ידי מספר מומחי אבטחה בעלי ניסיון בתעשייה במטרה למלא את החלל הקיים במערכי האבטחה הקיימים של ארגונים שמתקשים להתמודד עם אבטחת אפליקציות הענן שבהן נעשה שימוש על ידי מגוון מכשירי קצה מנוהלים ולא מנוהלים.

נקודת ביקורת המתווכת בין אפליקציות הענן לבין עובדי הארגון

באבנט תקשורת אמרו השבוע כי ברוב הארגונים העובדים מסוגלים לגשת למידע הארגוני שבענן (מיילים וקבצים) אפילו ממכשירים לא מנוהלים בצורה ישירה אחרי אימות בסיסי של משתמש וסיסמה. גישה פשוטה זו חושפת את הארגון לשורה של סיכוני אבטחה פוטנציאליים שאין להם מענה בפתרונות האבטחה הקיימים כמו פיירוול, אנטי וירוס, Mail Relay ועוד .

במטרה להתמודד עם סיכוני האבטחה הללו, פיתחה Bitglass דור חדש של מערכות CASB  Cloud Access Security Broker שהוא רכיב אבטחה ענני, מעין נקודת ביקורת המתווכת בין אפליקציות הענן לבין עובדי הארגון בעת שהם משתמשים בכל מכשיר, בכל עת ומכל מקום. הפתרונות מספקים שקיפות, עמידה ברגולציות, הגנה בפני איומי סייבר לא ידועים (Zero Day), הגנה על המידע ומתן שליטה למניעת זליגת מידע (קבצים לדוגמה) ועוד.

בחברה הוסיפו כי טכנולוגיות Bitglass מספקות הגנה על כ-100,000 אפליקציות שעל פי ההערכות 95% מהן לא אושרו לשימוש על ידי מחלקת ה-IT. הן מגנות על אפליקציות מנוהלות כמו: Office 365, Salesforce, G-Suite וכן אפליקציות אישיות בלתי מנוהלות כמו טוויטר (Twitter), פייסבוק (Facebook) ודרופבוקס (Dropbox) ורבות נוספות. הפתרונות מוצעים כשירות SaaS על גבי מערך השרתים של AWS והם אינם מחייבים כל התקנה של Agent במכשיר הקצה.

שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט תקשורת אמר כי "Bitglass היא אחת החברות היחידות בעולם שמתמחה באופן בלעדי בטכנולוגיות CASB והראשונה בתחום זה להציע את מוצריה בישראל. עסקים וארגונים בישראל ימצאו בפתרונותיה רובד אבטחה חיוני לאתגרים שמציבות אפליקציות ענן מנוהלות ולא מנוהלות במגוון מכשירי קצרה מנוהלים ולא מנוהלים. הטמעה של פתרון מסוג זה עשויה להיות נקודת מפנה ביכולת של עסקים להתמודד עם אתגרי האבטחה בתחום זה שיש בו כיום חסר ממשי של יכולות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים