נפרדים משירות העברת הכספים Snapcach

השירות ייסגר בסוף החודש הבא ● הסיבות לסגירה הן התחרות מצד Veemo, גוגל ואפל שהוסיפו שירותים להעברת כספים במערכות ההפעלה הסלולריות שלהן והמוניטין הלא מחמיא בנושאי אבטחה ופרטיות

צילום: BigStock

ייתכן שכלל לא ידעתם על קיומו של השירות הזה, אבל אם בכל זאת יצא לכם לפגוש בו, אז אפשר להגיד לו ביי ביי – שירות העברת הכסף Snapcash שהוכרז ב-2014, ייסגר ב-30 באוגוסט.

סנאפ אמנם לא פירטה את הסיבות לסגירת השירות, אבל סביר להניח שהוא פשוט לא המריא, על רקע התחרות מצד Veemo ומצד גוגל (Google) ואפל (Apple)שהוסיפו שירותים להעברת כספים במערכות ההפעלה הסלולריות שלהן. לכך יש להוסיף את המוניטין הלא מחמיאים של סנאפ בנושאי אבטחה ופרטיות, שכנראה לא משכו את המשתמשים להוסיף עוד פרטים אישיים לחשבון סנאפ שלהם.

סנאפ מתמודדות מול מתחרות חזקות, כמו אינסטגרם (Instagram), גוגל, פייסבוק (Facebook) ואפל ומשקיעה מאמצים בהגדלת ההכנסות ומספר המשתמשים באמצעות עיצוב חדש, ידידותי יותר, ובאמצעות הוספת תכונות חדשות לתכונת Spectacle – המאפשרות לצלם סרטוני וידיאו שיתאימו לצפייה גם בממשקים אחרים ולא רק בסנאפצ'ט.

בהודעה שמסרה סנאפ לאמצעי התקשורת, היא אישרה את סגירת השירות וציינה כי "Snapcash היה המוצר הראשון שנוצר בשיתוף פעולה עם חברה נוספת – Square. אנו מודים לכל משתמשי הסנאפצ'טרים שהשתמשו בשירות Snapcash בארבע השנים האחרונות ול-Square על השותפות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים