הסביבון שלא מפסיק להסתובב

סביבון לימבו שבר שיא גינס עולמי לאור יכולתו להסתובב בלי ליפול במשך למעלה מ-27 שעות ● מוצע למכירה בקיקסטארט במסגרת גיוס מימון המונים לפיתוחו

סביבונים. צילום: BigStock

אפשר להתחיל להתכונן לחנוכה עם סביבון לימבו (LIMBO) – חכם ועם ג'ירוסקופ חשמלי לאיזון, שזכה אפילו בשיא גינס עולמי של פעולה רצופה במשך 27 שעות, 9 דקות ו-24 שניות.

לימבו השיקה השבוע את הסביבון החכם שלהבקיקסטארטר (Kickstarter) ואפשר להתחיל לרכוש אותו תמורת 49 דולר עם אפשרויות שילוח בינלאומי. הצפי לקבלתו למזמינים בימים אלו במהלך דצמבר 2018, אם לא יהיו תקלות ייצור. החברה ביקשה לגייס 40 אלף דולר,ובינתיים כבר גייסה יותר מ-58 אלף דולר.

מחיר הסביבון לאחר ההשקה: כ-100 דולר

"לימבו הוא קסם טהור", כותבת החברה בדף הגיוס בקיקסטארטר. "תארו לכם שאתם נתקלים בסביבון שנראה כמו כל הסביבונים, מסובבים אותו ומצפים שייפול אחרי כמה שניות או קצת יותר אבל במקום שייפול הוא ממשיך להסתובב במשך שעות".

עוד מוסיפה החברה בדברי ההסבר כי "השתמשנו בכמה אלגוריתמים חדשים ומתקדמים כדי להבטיח שלימבו יסתובב בצורה מושלמת למשך הזמן המקסימלי. היינו צריכים גם להפחית למינימום את צריכת החשמל של המנוע והמעבד. נמשיך לשתף ולעדכן אתכם בנוגע לפרטים טכניים נוספים של הפרויקט שלנו".

בדף הקיקסטאטר מציעה החברה רכישה של הסביבון עם אביזרים נלווים, כמו בסיס, כבל הטענה, מחזיק מפתחות ועוד, תמורת תוספת תשלום. החברה מציינת שמחיר הסביבון הרשמי יהיה כ-100 דולר לאחר שיושק.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. עזרא כהן

    אכן הראש היהודי ממציא לנו פטנטים , קבוצה מדהימה בניהולו של נימרוד בק כול הכבוד!!! ואם אתם מעוניינים בסביבונים באספנים באומנים ויוצרי סביבונים אתם מוזמנים ל- https://www.facebook.com/groups/SPINNING.TOP.Ezra/

  2. יעל משיחי

    מאד מעניין אותי כאספנית של סביבונים. אשמח לקבל מידע על תחילת השיווק. תודה

אירועים קרובים