המקרה המעודכן של הכלב במשך כל שעות היום

יומן לטיפול איכותי יותר בחיות המחמד, יישום שיזכיר לכם לשתות ויעקוב אחרי הרגלי הלגימה שלכם, ואפליקציה שמסייעת לאבד עניין בנייד לעת ערב - המדור השבוע עושה לביתכם

מתי ללטף את הכלבים? צילום אילוסטרציה: BigStock

יש משפטים שלפעמים לא ברור ממש בדיוק למה התכוון המשורר בעת שהצמיד את המילים זו לזו. למשל המשפט: "אף אחד לא יעזור לך אם לא תעזור לעצמך". כלומר, מה בדיוק רוצה לומר מי שאומר לך משפט כזה? "שמע, לא בא לי לעזור לך אז לך תסתדר לבד, ואם תסתדר אז בוא לבקש עזרה אחר כך?" או שאולי מנסים לעודד אותך לעשות משהו בשביל עצמך וככה בדרך לעזור לך עם זה?

אולי יש משפטים שמסבכים קצת את החיים, ואפשר גם להזכיר את "יהללך זר ולא פיך", בסגנון איפה לשים את 'הפסיק', אבל אם פונים לתחום האפליקציות יש כמה וכמה מציאות שבאמת אולי יכולות לעזור לנו לעזור לעצמנו, וגם לאלו שתלויים בנו.

הנה, לדוגמה, 'היומן של חיות המחמד'. מדובר באפליקציה שמאפשרת לבעלי חיות מחמד, ולא משנה איזו, לעקוב אחר הטיפול שהם מעניקים להן. אחרי שבוחרים את חיית המחמד, ואפשר להגדיר את האפליקציה בעבור כמה חיות במקביל, אפשר להתחיל להכין יומן פעילות שיזכיר לנו, לדוגמה, שצריך לצאת עם הכלב לטיול, שצריך לקחת את התוכי לווטרינר, שצריך להחליף את החול של החתול לאחד נקי יותר, ועוד.

האפליקציה בונה כברירת מחדל לוח פעילות שמתאים לבעל החיים שבוחרים, אבל אפשר להיכנס ולבנות פעילויות לבד ואף לשנות, כמובן, את אלו הקיימות. בכל מקרה, מקבלים הודעה מתאימה לפני כל פעילות, כשניתן להגדיר מתי היא תוצג והאם תתקבל כהתראה בטלפון. מה שיפה הוא שבכל פעילות כזו אפשר בדיעבד גם להוסיף כמה שורות כתובות, כך שניתן להפוך את יומן הפעילות לסוג של בלוג. האפליקציה זמינה לאנדרואיד ממש כאן, וכן, תגלו מהר שהעברית שלה לא ממש מעולה, אבל סבילה.

מים, מים, מים

אוקיי, אז לחיות שלכם כבר יש דרך שעוזרת לסידור היציאות והטיפולים והניקיונות, אבל בקיץ, לא פחות חשוב לטפל בעצמכם. כלומר, לפחות בהיבט אחד שנוטים לשכוח אותו בעיקר אם יושבים בבית או במשרד מתחת לחור היציאה של המזגן: לשתות. אם לא נזהרים אפשר להתייבש גם במקום שקר בו, ו-Drink Water Aquarium עוזרת לא להגיע למצב הזה, ובדרך נחמדה אפילו:  בכל יום מחדש שותים מים בכדי למלא אקווריום.

בכל פעם ששותים ומספרים זאת לאפליקציה אחד הדגים יוצא לריקוד קצר ושמח, ומדי פעם הוא גם שולח אריזת מתנה, בה אפשר למצוא קישוטים לאקווריום וגם דגים ווירטואלים חדשים, שמוסיפים צבע לעניין. כשמכניסים את כמויות השתייה יש כמה דוגמאות מתחת למסך, ואפשר ללחוץ על הכוס 'המתאימה', פחות או יותר כמובן.

אבל הדבר הכי חשוב הוא כמובן לקבל התראות. ניתן לקבוע טווח של שעות פעילות בהן האפליקציה תשלח הודעות, אם היא תזהה שלא סימנתם מזה זמן מה ששתיתם. גם ההפרשים הללו ניתנים לקביעה ידנית. ניתן גם לראות סטטיסטיקות שתייה יומיות – מתי סימנתם ששתיתם, ואיזה כמות. ואיך יודעים ששותים מספיק? כשהאפליקציה מופעלת לראשונה מכניסים את המשקל והיא כבר מחשבת בעצמה.

האפליקציה זמינה לאנשי ה-iPhone, וניתן להוריד אותה מכאן, וגם למשתמשי אנדרואיד והיא כמובן לא זו שתושיט את הכוס אל הפה שלכם.

הערבים האפורים הארוכים

גם האפליקציה השלישית היא סוג של אפליקציה שמטרתה לעזור לכם לשמור על עצמכם קצת יותר טוב, במקרה המסוים הזה היא מיועדת להקל על תסמיני הגמילה משימוש בטלפון בשעות הערב, לקראת השינה.

ההנחה מאחורי Color Breeze היא שאם זה לא יהיה צבעוני, זה לא היה מעניין, ואז זה לא ימשוך את העין ויהיה יותר קל לשים את המכשיר בצד. הדרך שלה להשיג את זה הוא פשוט לסלק את הצבעים מהמסך ולהפוך את כל מה שמוצג לגווני אפור.

אם אתם מאלה שעוקבים אחרי הפרטים הקטנים של החדשות הטכנולוגיות, ואם אתם מחובבי אנדרואיד, אתם אולי יודעים שגוגל (Google) אמורה לשלב ב-Android P תכונה בשם Wind Down שתעשה בדיוק את זה, אבל עם Color Breeze ניתן לקבוע כבר עכשיו באיזה יום ובאיזה שעה לגרום למסך לדהות, ומתי להחזיר לו את צבעיו.

האפליקציה לא עובדת על כל מכשיר באופן אוטומטי. כדי שזה יקרה הרוט צריך להיות פתוח. עם זאת יש קישור לדף שמסביר איך לעשות זאת גם בטלפון 'נעול'. אם תרצו, הורידו מכאן, וזאת בתקווה שצפייה בתמונות שחור-לבן שצילמתם אתמול באירוע לא עושה לכם את זה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים