"טכנולוגיה אור-קולית מהדקת את הקשר עם הלקוחות, העובדים והאורחים"

"אנו מניעים את התעשייה של ציוד ה-AV להובלת עסקים על ידי שילוב מיטבי של תוכן, חלל וטכנולוגיה, בדרך ליצירת חוויה אור-קולית יוצאת דופן", כך לדברי דיוויד לבוסקס, מנכ''ל אבקסיה

דיוויד לבוסקס, מנכ''ל אבקסיה. צילום: יניב פאר

"במשך שנים טכנולוגיה אור-קולית הייתה נטע זר עבור אנשי ה-IT והמנמ"רים בארגונים. כעת היא מתחילה להיות תחת אחריותם. טכנולוגיית האודיו-וידיאו (AV) מביאה להידוק והעמקת הקשר של הארגון עם הלקוחות שלו, העובדים – או האורחים", כך אמר דיוויד לבוסקס, מנכ"ל אבקסיה (AVIXA).

לבוסקס דיבר במסגרת סיור לימודי שערך C3, פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, בתערוכת המולטי-מדיה ISE 2018 EXPO AMSTERDAM. הסיור, בהשתתפות יותר מ-100 חברי הפורום, נערך ביום ו' האחרון במרכז הכנסים RAI באמסטרדם.

לדברי לבוסקס, "כל ארגון וארגון נדרש לחוויה אור-קולית משולבת". הוא אמר כי הארגון שהוא עומד בראשו הוא מלכ"ר (ר"ת מוסד בלא כוונת רווח), שעד לפני כמה חודשים היה ידוע כאינפוקום (InfoComm). מדובר, הסביר, בארגון המסחר הבינלאומי, המייצג את תעשיית האודיו-וידאו המסחרי ברחבי העולם.

הארגון הוקם כעמותה בשנת 1939. "התקדמנו מהפילם עד הוידיאו". כיום חברים בארגון 5,000 ארגונים, המייצגים 80 אלף מקצועני AV מ-90 ארצות – אינטגרטורים ומפיצים לתחום, אנשי טכנולוגיה המטמיעים את ה-AV בארגונים, ויצרנים.

"כל מה שאנו עושים כעת", אמר לבוסקס, "הוא תלוי רשת IP. מה שמפריד את ה-AV משאר התשתיות, הוא שהמיקוד שלנו הוא באיך לקשר אנשים ואנשים, או אנשים ומידע. זאת, בעוד שאר התשתיות אמורות לקשר בין מערכות ומערכות. יש ערך לאור-קולי: הוא נועד ליצור חוויה משולבת, וזה מה שאנו מתמקדים בו בתעשייה שלנו".

לא רק חווייה מרגשת – אלא גם פונקציונליות

לדבריו, "עולם האודיו-וידיאו עובר שינויים. שינויים אלה מגיעים מהעולם הצרכני ועוברים לעולם המקצועי, בארגונים. חל טשטוש בין המשתמשים בעולם הצרכני ואלה שבארגונים, זאת כי במקרים רבים, זהו אותו קהל משתמשים. השינויים הללו קורים בגלל שהמשתמשים בארגונים הם צרכנים של AV בביתם. הם יודעים ומודעים יותר לכל המתרחש בתחום. בשל הידע שצברו, הם דורשים איכות וזמינות לפתרונות ה-AV, שיעבדו באופן זהה ואף מהיר יותר מאלו שבביתם. לקוחות ה-AV בארגונים רוצים שאיכות הרכיבים תביא להם לריגוש ולהערכה. במקביל להיבט של חווייה מרגשת, הם רוצים גם פונקציונליות".

הארגון, אמר, "גם עוסק בהסמכות בעולם האודיו-וידיאו, בכמה תחומים: עיצוב, התקנות, והסמכה נוספת, הבודקת את כל החבילה: מי האינטגרטור, מה היכולות שלו, מה רמת הידע הנדרשת שיש לו, מהן דרישות הלקוח ומשוב הלקוח על הפרויקט הסופי. כך, אנו פועלים להסמכות לתעשיית ה-AV למומחים, להטמעה, לבדיקות, לכבילה לציוד ולתכנון והרכבה".

"אנו מסייעים לתעשיית ה-AV גם עם ביצוע מחקרי שוק", ציין לבוסקס. "כך, היקף התעשייה בה אנו פועלים עומד השנה על 186 מיליארד דולר – וקצב הגידול שלה גבוה יותר מזה של התל"ג העולמי".

"אנו מניעים את התעשייה של ציוד ה-AV להובלת עסקים", סיכם לבוסקס, "על ידי שילוב מיטבי של תוכן, חלל וטכנולוגיה, בדרך ליצירת חוויה אור-קולית יוצאת דופן. הטכנולוגיה לכשעצמה אינה מספיקה – אם האולם קפוא, או המיקרופון לא עובד, או אם המסך אינו חד. נדרש למזג ולשלב בין שלושה עולמות – תוכן, חלל וטכנולוגיה, כדי שכל השלושה יעבדו יחד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים