שינויים ארגוניים ב-וריפון ישראל: שמחה גנדלמן וגבי בנד קודמו

גנדלמן יעמוד בראש חטיבה חדשה לשירותי סליקה ובנד מונה למנכ"ל החטיבה המסחרית

מימין: גבי בנד, מנכ"ל החטיבה המסחרית של וריפון ישראל, ושמחה גנדלמן, מנהל החטיבה לשירותי סליקה. צילומים: יח"צ

וריפון (Verifone) ישראל הכריזה על שני מינויים חדשים: שמחה גנדלמן יעמוד בראש חטיבה חדשה לשירותי סליקה וגבי בנד מונה למנכ"ל החטיבה המסחרית.

גנדלמן, ששימש כמנכ"ל החטיבה המסחרית, ינהל מעתה את חטיבת שירותי הסליקה לבתי עסק, ויהיה אמון על ניהול הקשר עם חברות האשראי, סולקים קיימים וחדשים וניהול שיתופי פעולה אסטרטגיים בתחום זה.

יצוין כי גנדלמן, מהנדס חשמל ואלקטרוניקה בהשכלתו, הצטרף ל-וריפון בשנת 2000. הוא בעל ניסיון עשיר בתחומים הטכניים והניהוליים: בין השאר, גנדלמן ניהל מיזמים בתחומי אמצעי תשלום כגון סליקת צ'קים של ERN, מערכות תשלום פרי פייד, EMV ומערכת מכירת כרטיסי חיוג טלפוניים.

בנד, בעל תואר מהנדס תוכנה תעשיה וניהול, הצטרף ל-א.ח. יישומים ב-2004 ולאחר רכישתה על ידי וריפון ב-2008 ביצע ברוכשת שורה של תפקידי ניהול במחלקת הפרויקטים, הרכש וההתקנות, והמכירות. בשנתיים האחרונות הוא כיהן כסמנכ"ל המכירות של החטיבות הקמעונית והמסחרית של וריפון ישראל. במקום בנד כסמנכ"ל מכירות יכהן יניב כחלון.

וריפון, המספקת מערכות תשלום מאובטחות, פועלת ביותר מ-150 מדינות ומעסיקה כ-6,000 עובדים. לחברה למעלה מ-50 אלף לקוחות ו-400 עובדים בישראל. מלבד פעילות שיווקית בארץ, וריפון ישראל מהווה מרכז תמיכה בחברה העולמית בתחומי ייצור, פיתוח, IT, כספים, שירות ושרשרת אספקה בינלאומית.

דן סופר, מנכ"ל וריפון ישראל וסגן נשיא לפיתוח עסקי בחברה העולמית, אמר כי השינוי הארגוני הוא "מהלך משמעותי עבור החברה – בטווחים הקצר, הבינוני והארוך. גנדלמן הוא אחד מעמודי התווך של החברה כבר שנים רבות. אני בטוח שהוא ימשיך לתרום עוד שנים רבות מניסיונו בתפקידו החדש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים