יוטפו הישראלית מגייסת 51 מיליון דולר

המוצר של החברה מסייע למותגי שיווק ו-eCommerce להשתמש בחוות דעת גולשים ובתמונות על מנת להגביר את האמון במכירות ● בנוסף, היא הודיעה על גיוס של 150 עובדים למשרדיה בתל אביב, לונדון וניו-יורק

אנשי יוטפו. צילום: יח"צ

יוטפו (Yotpo), חברה ישראלית שבנתה פלטפורמה לשיווק מותגים, הודיעה היום (ד') על גיוס של 51 מיליון דולר. הסבב הנוכחי הובל על ידי Claltech ו-Access Industries, ועם סיומו עומד הסכום שגייסה החברה עד כה על 101 מיליון דולר.

יוטפו נוסדה ב-2011 על ידי תומר תגרין, המשמש כמנכ"ל שלה, ועומרי כהן. המוצרים של יוטפו, שדיווחה על גידול של פי ארבעה בהכנסותיה ב-20 החודשים האחרונים, מותקנים ב-200 אלף אתרים אליהם נרשמות כניסות מ-200 מיליון מחשבים או מוצרי מובייל שונים בכל חודש, המסכמים יותר מחצי מיליארד צפיות חודשיות.

המוצרים שלה מסייעים למותגי שיווק ו-eCommerce להשתמש בחוות דעת גולשים ובתמונות על מנת להגביר את האמון במכירות. בחברה אומרים שבעזרת הפתרונות הללו, עסקים וחברות יכולים לקלוט משתמשים חדשים כתוצאה משימוש מושכל בתוכן, על מנת לחזק את חוויית המשתמש ואיכות המותג.

ההשקעה תתועל להמשך הפיתוח הטכנולוגי של החברה, בעיקר סביב נושאי הבינה המלאכותית ולמידת המכונה. כמו כן, היא מתכוונת להשתמש בכספי הגיוס על מנת להמשיך את ההתרחבות הגלובלית שלה, באמצעות פתיחת מטה שני בארצות הברית וגיוס 150 עובדים נוספים למשרדיה בתל אביב, ניו-יורק ולונדון, שיצטרפו ל-270 העובדים הקיימים. יוטפו מחפשת עובדים בתחומי המכירות, התמיכה והתכנות, ומתכוונת לפתוח משרות רבות בתחומי השיווק והמוצרים.

"אנחנו חיים בעולם פוסט אמזוני, שבו אפילו מותגים מבוססים וחברות ענק קורסים מחוסר אונים להתמודד עם המחירים והמימוש של אמזון (Amazon)", אמר תגרין. "מותגי השיווק הצרכני היחידים שישרדו הם אלה שיוכלו להתחרות בתחום חוויית הלקוחות ולבנות מותג אותנטי שאנשים יוכלו לדבר עליו".

"עבורנו, בינה מלאכותית היא לא מילת באזזז", הוסיף. "מדובר בהזדמנות אמיתית, יחד עם שילוב לימודי מכונה, על מנת לפתור את רוב האתגרים של עסקי הצרכנות. כרגע אנחנו רק נוגעים בקצה החוט של הפוטנציאל הקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים