פרידה מהאיש שאהב אנשים

כנס DATA CENTER שנערך היום הוקדש לזכרו של קובי קנטור ז''ל, צלם הבית של אנשים ומחשבים ● יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה: "נוכחותו של קובי הייתה הרבה מעבר לנוכחות של צלם, את אהבתו לאנשים הוא ביטא באמצעות העדשה, שהייתה חלק בלתי נפרד מחייו"

יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, נושא דברים לזכרו של קובי קנטור ז"ל. צילום: ניב קנטור

תחילתו של כנס DATA CENTER, בהפקת אנשים ומחשבים, שנערך היום (ג') באולם אירועים LAGO בראשון לציון, הוקדשה לזכרו של קובי קנטור ז"ל, צלם הבית של אנשים ומחשבים.

קנטור נפטר באמצע ספטמבר ממחלת הסרטן.

בנוכחות בניו של קובי קנטור, ניב ואביב, ונטלי קנטור, אשתו של ניב, יהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה, נשא דברים לזכרו.

קונפורטס אמר כי "קובי נפטר בערב ראש השנה לאחר מחלה קשה. רבים מכם שמלווים אותנו בכנסים, זוכרים אותו: עומד ממש כאן, ומתעד בזווית האישית והמיוחדת שלו כל דקה מהאירועים, ואירועים היו רבים".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

הרבה מעבר לנוכחות של צלם

העדשה של קובי, אמר קונפורטס, "תיעדה במשך כשלושה עשורים את מרבית הכנסים והוועידות שלנו. נוכחותו של קובי הייתה הרבה מעבר לנוכחות של צלם. הוא הכיר רבים מכם – משתתפי הכנסים – ואתם אף הכרתם אותו. קובי היה גם צלם הבית של גלובס, ומטעם העיתון הוא תיעד וצילם אירועים ואנשים רבים מספור – בכירי המשק, פוליטיקאים ו-'סתם' אנשים".

קובי ז"ל, סיים קונפורטס, "היה איש שאהב אנשים. את אהבתו הוא ביטא באמצעות העדשה, שהייתה חלק בלתי נפרד מחייו. בנו של קובי, ניב, ייבדל לחיים ארוכים, עובד באנשים ומחשבים וממשיך את דרכו של אביו".

ניב קנטור אמר כי "אבא היה חלק מאנשים ומחשבים ועבר איתם דרך ארוכה. הוא היה איש של אנשים ונשם את התעשייה. אבא הרגיש חלק ממנה וכך גם האנשים שהוא חיבק והם חיבקו אותו".

לדבריו, "אנשים ומחשבים היו בית לאבא, וכך יישאר הדבר בזיכרון, לצד ארכיון אינסופי של תמונות שתיעדו אירועים ואנשים".

ניב קנטור סיים באומרו כי "אנו מעריכים את ההוקרה שבמחווה של אנשים ומחשבים. אנחנו מתגעגעים מאד לקובי. בכל כנס שאני מכסה – אני חש שאבא נוכח, צופה בי מלמעלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים