ג'יימס קומי, לשעבר ראש ה-FBI, חשף חשבון טוויטר סודי

קומי - ששמר על פרופיל נמוך מאז שפוטר על ידי טראמפ - פרסם ציוץ עם תמונתו בחשבונו הסודי, ובכך חשף את קיומו

ג'יימס קומי, לשעבר ראש ה-FBI. צילום: ה-FBI, מתוך ויקיפדיה

ג'יימס קומי, לשעבר ראש ה-FBI, הסיר את מעטה הסודיות שלו ברשת ואישר שיש לו חשבון טוויטר (Twitter) סודי.

לאחר שפוטר באופן דרמטי על ידי נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, במאי האחרון, בעיצומה של חקירה בנוגע למעורבות הרוסית בבחירות לנשיאות, שמר קומי על שתיקה רועמת משהו. התנהלותו זו הגיעה אחרי שלמעשה הואשם על ידי שני צדי המתרס הפוליטי בהתנהלות בעייתית במהלך מסע הבחירות לנשיאות. בחודשים האחרונים הקפיד קומי שלא להתבטא פוליטית, למעט מספר עדויות שנתן בפני ועדת המודיעין של הסנאט.

במהלך התקופה הזו אפשר היה רק לדמיין מה יכול היה קומי לצייץ אילו צייץ בטוויטר בזמנים שבהם הפליא טראמפ במתקפות שפלות ביותר כלפיו וכלפי ה-FBI. אבל עד כה, אף על פי שהודה לפני כמה חודשים כי ברשותו חשבון סודי בטוויטר, לא היו לדבר כל ראיות מוצקות והציוצים המקווים מקומי לא נשמעו.

הציוץ של קומי.

חשבון ששם המשתמש שלו הוא ריינהולד ניבור – שמו של תיאולוג אמריקני, אתיקאי ופרשן לפוליטיקה ולענייני ציבור, שנפטר ב-1971 – נחשד בחודשים האחרונים ככזה השייך לקומי.

האתר Gizmodo היה הראשון לדווח, כבר בחודש מרץ, על הספקולציות בנוגע לבעליו האמיתי של החשבון, שנפתח בפברואר 2014, אבל רק אתמול (ב') אישר ראשה לשעבר של הבולשת שזהו אכן חשבונו שלו.

בציוץ שפרסם בחשבון כתב קומי: "להתראות אייווה. בדרך הביתה. חייב לחזור לכתיבה. אנסה לצייץ בדרכים שימושיות".

המנהל לשעבר של ה-FBI הודה שאכן, הטוויט של אתמול – שאליו צורפה תמונה מסוגננת שבה הוא נראה ניצב על כביש כפרי באייווה, ארצות הברית – פורסם בחשבונו האישי. גם חברו הוותיק, בנימין וויטס, אישר שהחשבון הוא של קומי עצמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים