מ-CFO בהיי-טק למנכ"לית חברה בתחומי התזונה והבריאות

ליהיא סגל שימשה כמנהלת הכספים הראשית של חברות כמו DBMotion ו-Sisense ● משם היא החליטה לשנות כיוון ולייסד חברה שחוזה כיצד מגיב הסוכר בדם לסוגי מזון שונים

31/07/2017 16:54
ליהיא סגל, מנכ"לית DayTwo. צילום: סמדר כפרי

הפעם מארח המדור את ליהיא סגל, שהיזמות שלה באה לידי ביטוי גם בתחומי התזונה והבריאות, או השילוב ביניהם.

אבל עוד לפני כן: כשהיא סיימה את לימודי המשפטים באוניברסיטת תל אביב, עבדה סגל כעורכת דין בחברות היי-טק, ואחר מכן כמנהלת כספים ראשית. העובדה שלא הייתה לה השכלה אקדמית בתחום הפיננסים לא מנעה ממנה למלא את התפקיד ולהיות מעורבת בתהליך הגדילה של מספר חברות, כמו DBMotion ו-Sisense.

לפני כשנתיים הזמין אותה יובל אופק לארוחת בוקר. אופק הוא ממייסדי DBMotion – חברה שנרכשה שנתיים קודם לכן בסכום של 235 מיליון דולר כשסגל מילאה את תפקיד מנהלת הכספים הראשית של החברה. כשנפגשו, שאל אופק את סגל למה הוא כבר לא רואה את הברק בעיניים שהיה רגיל לראות אצלה כשעבדו ביחד. הוא הציע לה לפגוש שני מדענים ממכון ויצמן, פרופ' ערן סגל ופרופ' ערן אלינב, שהגיעו לממצאים יוצאי דופן במחקר שעשו. סגל פגשה את המדענים, ונדהמה ממה שהם הציגו לה ומהתרומה שממצאי המחקר יכולים להביא לבריאותם של אנשים. אופק הציע לה להיות שותפה להקמת חברה, שתהיה מבוססת על תוצאות המחקר, ולהוביל אותה כמנכ"לית. סגל נענתה להצעה ולחברה שהקימו קראו DayTwo.

באתר החברה נכתב כי DayTwo "מנתחת את מכלול המיקרו-אורגניזמים בגוף כדי לחזות כיצד מגיב הדם, מבחינת רמת הסוכר, לאלפי סוגים שונים של מזון".

בראיון מספרת סגל את סיפור הקמת החברה, איך המוצר שפיתחה יכול לתרום לבריאותם של אנשים והאתגרים איתם היא מתמודדת, ומדברת על תחרות, צמיחה ועוד.

להאזנה לראיון המלא עם סגל בפודקאסט יזמות או למות לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים