Pokémon Go חוגג יום הולדת שנה עם פיקאצ'ו נדיר

לכבוד החגיגות - פיקאצ'ו חדש עם כובעו של המאמן אש, קופסאות עם הפתעות ואפילו פסטיבל Pokémon Go בשיקגו ● האם יש סיכוי לחזרתו של שגעון הפוקימון?

עורר היסטריה. המשחק Pokémon GO.

Pokémon Go – משחק המציאות הרבודה שהטריף את העולם לרגע בקיץ הקודם – חוגג שנה להשקתו באירוע אשר מתקיים בתוך המשחק מה-7 ועד ל-24 ביולי.

מה שעמד להיכלל בחגיגה הוא למעשה גרסה חדשה של פיקאצ'ו – המכונה Ash Hat Pikachu – ומכירה של "קופסאות יום שנה" חדשות, כמו גם סיכוי שהפתעות נוספות ייחשפו במהלך ימי האירוע.

ללא ספק ההיי-לייט המרכזי של החגיגה הוא שחרור גרסה חדשה של מפלצת הכיס הלוחמת פיקצ'ו. Ash Hat Pikachu הוא מטעפת סקין חדשה בעבור הפוקימון הפופולרי, שעובדת באותו אופן כמו שפעלו Santa Hat ו-Party Hat Pikachu לפניה, ומעניקה ליצור המתוק מראה רענן וחביב.

הפעם, תחבוש המפלצת הצהובה את הכובע האייקוני שמאמן הפוקימונים, הילד הנועז אש קאטצ'ם מהסדרה המצוירת, תמיד לבש. הפיקאצ'ו החדש בעל הכובע האדום-לבן צפוי לצוץ בכל רחבי העולם ללכידה ולאימון. העניין הגדול עם Ash Hat Pikachu הוא שהוא ישמור את הכובע שלו גם כאשר יתפתח ויהפוך לרייצ'ו.

קופסאות יום השנה

תיבות השלל החדשות הללו זמינות לזמן מוגבל בלבד, ונכללות – בהנחות משמעותיות – במשחק. כל קופסה תעלה למשתמש 1,200 מטבעות משחק, אבל תכלול כל מיני צ'ופרים שאמורים להיות שווים את ההשקעה, בעיקר לטיפוסים המהמרים שביניכם, וזאת בעיקר בגלל שבכל קופסה נכללות שש חממות, שישה Max Revives ו-20 כדורי אולטרה ושני Raid Passes, שאין לדעת מה טיבם.

חובבי המשחק שעדיין נותרו פעילים ומשתמשים בו, מתחו ביקורת על אירועי יום השנה הדלים מדי מבחינת תוכן. להגנת המפתחת, ניאנטיק (Niantic) כדאי לציין שאירוע גדול של Pokémon Go מתוכנן להמשך החודש, החל מה-22 ביולי.

ה-Pokémon Go Fest Chicago יהיה פסטיבל גדול שיתקיים באילינוי לציון חגיגות יום ההולדת של המשחק ותוכן נוסף שמשויך למשחק צפוי להיחשף במהלכו – כך שלשחקנים עדיין יש הרבה למה לצפות.

יצוין גם שאוהדי Pokémon Go קיוו שחגיגות יום ההולדת יכלולו את הפוקימון Legendary Pokémon, שישחרר את העולם, אבל ככל הידוע שיגור הקיץ של הדמות האגדית יהיה נפרד לחלוטין ממסיבת יום ההולדת, כך שיש למה לחכות בחזית הפוקימונית, שאולי עוד תצליח לשחזר חלק משיגעון הפוקימון של הקיץ הקודם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים