"הכישרונות הישראלים מסייעים לדל-EMC להגדיל את נתח השוק"

ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא בדל-EMC ומנכ"לית מרכז המצוינות שלה בישראל, מדברת על המיזוג, על פעילות החברה בארץ וכיצד העובדים המקומיים עוזרים לה להגדיל את עסקיה

ד"ר ארנה ברי, יו"רית הוועדה לבחינת תחום הבינה המלאכותית בישראל. צילום: ניב קנטור

"הכישרונות הישראליים בתחום הפיתוח עוזרים לדל-EMC לספק פתרונות מתקדמים ללקוחותיה בארץ ובשאר העולם, ובכך להגדיל את נתח השוק שלה", כך אמרה לאנשים ומחשבים ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא בדל-EMC ומנכ"לית מרכז המצוינות של החברה בישראל.

ד"ר ברי אמרה את הדברים בראיון שהתקיים במהלך כנס Dell EMC World, שנערך באחרונה בלאס וגאס. לדבריה, "יש לחברה המאוחדת השפעה מסיבית בעולמות הטכנולוגיים השונים וישראל היא שוק אסרטיבי, שרוצה לאמץ פתרונות מוקדם. החיבור בין צרכי השוק לטכנולוגיה והמיקום היכן שהלקוחות נמצאים מאפשרים לנו לראות מקרוב את ההתפתחויות שקורות בעולם המחשוב. כך, אנחנו לא מנותקים משווקי היעד, שאליהם אנחנו מייעדים את הטכנולוגיות שאנחנו מפתחים".

"אנחנו גם מגיעים להיכן שנמצאים העובדים הפוטנציאליים שלנו", ציינה ד"ר ברי. "כך, האתר שלנו בבאר שבע נחשב למקום התעסוקה הנבחר בתחום ההיי-טק באזור. בנוסף, יש לנו את האתר בחיפה. מכאן שאנחנו יכולים להעסיק אנשים במקומות שונים מבחינת איכות חיים ודיור בר השגה, ולהשאיר אותם אצלנו".

האם חל שינוי כלשהו במבנה החברה בארץ לאחר המיזוג?
"יש בישראל עדיין שני ארגוני מכירות – אחד שעובד עם שותפים ומוכר, בעיקר דרכם, ללקוחות פרטיים ולארגונים קטנים ובינוניים, ושני, שהיה ארגון המכירות של EMC, שמוכר לארגונים גדולים. אנחנו מתייחסים לכל סוגי הלקוחות, כולל ממשלה, בנקים וחברות ביטוח, שם המכירות נעשות באופן יותר ישיר. למעשה, החיבור בין דל ל-EMC יקל עלינו לגשת למכרזים ממשלתיים.

יש בארץ גם את הצד של הפיתוח, בין היתר של מוצרים קלאסיים כמו Xtream I/O ו-Scale I/O לאחסון מבוסס תוכנה. תחומים חזקים נוספים הם אבטחת תעבורת הנתונים ואבטחת הסייבר. עוד מתרחשת בישראל פעילות בכל הקשור לחדשנות של מוצרים ושל פתרונות התשתית שאנחנו נותנים לטרנספורמציה הדיגיטלית. אנחנו מפתחים בארץ זיכרונות פלאש (Flash), אחסון מוגדר תוכנה, ומוצרים בתחום מדעי הנתונים, מודרניזציה ומיגרציה".

לדברי ד"ר ברי, "יש לחברה המאוחדת מטרה: לצבור נתח שוק גדול יותר ולסייע יותר ללקוחות במעבר לדיגיטל – בין אם זה בתשתיות התקשוב, בהתאמת כוח העבודה לשינויים האלה ובאבטחה".

"במסדרונות שתי החברות מתחילים להרגיש שהחיבור מניב עבורנו עסקות גדולות יותר, מכיוון שאנחנו מגיעים ללקוחות עם פתרון שמכיל הכול – מהדסקטופים ועד למערכות הניהול הגדולות", אמרה. "כך, אנחנו מסייעים ללקוחות בתכנון ובביצוע של המערכות הטכנולוגיות והם יכולים להתמקד בעסקי הליבה שלהם".

בניגוד אליכם, HP התפצלה לשתי חברות – האחת לתחום הצרכני והשנייה לארגוני. מה את אומרת על זה?
"מה ש-HP עשתה לא גלוי בפניי, בעוד שמה שדל ו-EMC עשו – כן. אני בוטחת בהגיון של ג'ו טוצ'י ומייקל דל שעשו את המיזוג וחושבת שאנחנו בכיוון הנכון".

מה השלב הבא במיזוג?
"השלב הבא הוא מתן פתרונות מערכת, שם אפשר להגיע ללקוחות חדשים עם היקף מכירות גדול, מכיוון שנותנים פתרונות הרבה יותר כוללים לטרנספורמציה הדיגיטלית, על כל מרכיביה. זה עולם מאתגר ומעניין, וצריך להמשיך להיות עם היד על הדופק כל הזמן ובכל ההיבטים העסקיים והטכנולוגיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים