ענקית השעונים מרלוקס מנהלת את מערך המכירות על בסיס אפליקציה ישראלית

מדובר באפליקציה של הסטארט-אפ Pepperi מרעננה, המבוססת על פלטפורמת סאפ

עופר יורוקסל, מנכ"ל Pepperi

ענקית השעונים מרלוקס (Marlox) מנהלת את מערך המכירות וההזמנות שלה אונליין על בסיס אפליקציית מכירות שפותחה על ידי הסטארט-אפ הישראלי Pepperi, שמרכז הפיתוח שלו נמצא ברעננה.

האפליקציה פותחה על פלטפורמת סאפ (SAP) ועל פי עופר יורוקסל, מנכ"ל Pepperi, היא סייעה למרלוקס להגדיל משמעותית את מערך ההפצה והמכירות שלה, בכל העולם.

יורוקסל דיבר ב-ISUG – כנס השנתי של משתמשי סאפ, שנערך באחרונה במרכז הכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה, בהפקת אנשים ומחשבים. הוא הציג את האפליקציה במסגרת מסלול "טרנספורמציה דיגיטלית", אותו הנחה אבי שחם, מנהל תחום פתרונות בסאפ ישראל.

מרלוקס היא יצרנית מותגי יוקרה של שעונים ותכשיטים משווייץ עם מערך הפצה ומכירות ב-10 נקודות בעולם – באירופה, בארצות הברית ובסין. בין המותגים המוכרים שמשווקת החברה: פייר קארדן, פומה, לומינס וג'יבאנצ'י.

לדברי יורוקסל, "האפליקציה חושפת את המידע הרלבנטי לשרשרת האספקה בזמן אמת, והיא מעצימה את הכוח של האוטומציה בתהליכי המכירות ואף מאפשרת להגדיל אותם משמעותית. כמו כן, היא מגדילה את הפעילות של הזמנות בשירות עצמי על ידי כל שחקני שרשרת ההפצה של מרלוקס".

"אולם", הוא הוסיף, "התוצאה החשובה ביותר היא היכולת לתת ליצרן ולמשווקים להתייעל. על פי ציטוטים של מנהלי מרלוקס, ההתייעלות בה הגיעה לכ-10% – עובדה שמקלה את ההתמודדות עם לחץ המחירים הקיים בשוק, כתוצאה מהקניות באינטרנט".

"הפלטפורמה של Pepperi כוללת את Pepperi for Buyers (שנקראה בעבר Superbiz) – אפליקציה לניהול הזמנות מכירות B2B. היא מיועדת לקניינים ומאפשרת לחברות ליישם את אותן יכולות של הצגת קטלוגים וביצוע הזמנות באתר מסחר אלקטרוני בשירות עצמי", אמר יורוקסל

אופיר טסל, מנהל תחום דיגיטל ולקוחות בקבוצת הייעוץ ארנסט אנד יאנג. צילום: ניב קנטור

אופיר טסל, מנהל תחום דיגיטל ולקוחות בקבוצת הייעוץ ארנסט אנד יאנג. צילום: ניב קנטור

תעשיית השעונים היא רק אחד המגזרים בהם פועלת החברה. Pepperi הוקמה ב-2009, ופתרונות המכירה וההפצה שלה נמצאים כיום בשימושם של כ-1,000 לקוחות ברחבי העולם, 150 מהם בישראל. הפלטפורמה יושבת על הענן ולדברי יורוקסל, היא נחשבת לאחת האפליקציות הפופולריות בתחומה בחנויות הסלולריות.

"אנחנו בשיאה של המהפכה הדיגיטלית"

אופיר טסל, מנהל תחום דיגיטל ולקוחות בקבוצת הייעוץ ארנסט אנד יאנג, דיבר על כלכלת הדיגיטל. "אנחנו בשיאה של מהפכה דיגיטלית", אמר. "ההבנה שלנו היא שהמודלים העסקיים של ארגונים עומדים להשתנות וגם כאן, הקטר הטכנולוגי הוא זה שמחולל את השינוי. השינוי הזה יאפשר לארגונים להמשיך ולעשות עסקים, ומי שלא יעשה אותו – פשוט לא יהיה".

"הכלכלה הדיגיטלית היא תוצאה של טכנולוגיות חדישות, שיוצרות חידוש מהפכני, משבשות תהליכים עסקיים ישנים וגורמות לארגונים גדולים לחוש שהאדמה זזה מתחת לרגליהם", אמר טסל. "במצבים כאלה, השיח בין ה-IT לעסקים הוא קריטי ביותר. הכלכלה הדיגיטלית תמשיך להתבסס על ההשקעות במערכות Legacy, אבל תראה לארגונים את הדרך כיצד להתחבר לעולם הדיגיטלי. המדדים העסקיים להצלחה ושרידות לא השתנו, אבל הדרך להשיג אותם משתנה", הוסיף.

דרור זעירא, סמנכ"ל פתרונות סאפ באדוונטק. צילום: ניב קנטור

דרור זעירא, סמנכ"ל פתרונות סאפ באדוונטק. צילום: ניב קנטור

החידושים בפלטפורמת Success Factors

דרור זעירא, סמנכ"ל פתרונות סאפ באדוונטק, הציג את החידושים בפלטפורמת Success Factors – המערכת לניהול משאבי אנוש של סאפ. הוא אמר כי "המערכת משרתת כיום כ-27 אלף לקוחות ברחבי העולם ב-60 תעשיות. החידושים העיקריים בה הם היכולת לתמרץ ולשמר עובדים טוב יותר, היותה של המערכת מבוססת ענן ובעלת שיטת התשלום על בסיס שימוש ולא רישיון".

לדבריו, "השילוב של מודל הענן עם הפתרון הארגוני הישן הוא ייחודי לסאפ. כך, המשתמש יכול לבצע פעילות מלאה בענן מבלי לזנוח את הרכיב הישן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים