שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל: "המחצית השנייה של השנה מבשרת התאוששות בשוק ה-IT המקומי"

"מנמ"ר נדרש להצעיד את הארגון שלו לעבר העידן הטכנולוגי החדש; עליו לשרת את אנשי המכירות כך שהם יהיו ערוכים לקראת כל תרחיש", אמר קוארטלר

שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל. צילום: ניב קנטור

"השוק המקומי מצוי בתקופה לא פשוטה. למרות זאת, אנו עדים לכך כי על בסיס מחזור המכירות במחצית הראשונה של 2015, ועל פי הצפי של המחצית השנייה, אנו נמצאים בשלבים הראשונים של התאוששות", כך אמר שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל (Dell) ישראל.

קוארטלר דיבר בפתח כנס שערך הסניף המקומי של ענקית ה-IT. הכנס, Dell Solutions Tour 2015, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ב') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות רבות מלקוחות החברה ושותפיה העסקיים. את המליאה המרכזית הנחה פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

לדברי קוארטלר, "מנמ"ר נדרש להצעיד את הארגון שלו לעבר העידן הטכנולוגי החדש. לדוגמה, פעם, תהליך המכירה היה פשוט יותר, כיום הוא הרבה יותר מורכב. לכן, על המנמ"ר לשרת את אנשי המכירות כך שהם יהיו ערוכים לקראת כל תרחיש".

הסניף המקומי של החברה, אמר קוארטלר, "הוקם ב-1998, מנה עובדים בודדים עם מחזור מכירות של כמה מיליוני שקלים. כיום בישראל יש מאות עובדים, עם גידולים של עשרות אחוזים משנה לשנה".

קוארטלר מנה כמה מהסיבות, לדעתו, להצלחת החברה: "אנו מספקים פתרונות מקצה לקצה – החל בטאבלט, עד הדטה סנטר, דרך פתרונות רישות, מערכות אחסון ואבטחת מידע. בלא שותפים עסקיים לא היינו מצליחים להביא את היכולות הללו לעסקים וללקוחות הפרטיים. יש לנו צוות עובדים מקצועי, הרוצה לפתור את האתגר העסקי של הלקוחות, ולא רק למכור". היבט נוסף, ציין קוארטלר, "הוא העובדה שאין לנו מלאים במחסני החברה, אלא הייצור נעשה על פי דרישה. בשל העובדה שאין מלאי, אז לא צריך להיפטר ממלאי ישן  – מה שמוביל את החברה להיות תמיד בחזית הטכנולוגיה. במהלך הייצור, המוצרים עוברים מספר בקרות איכות – עם תוצאה של מיעוט מאד קריאות שירות ושביעות רצון לקוח".

לצד הצמיחה האורגנית של החברה, אמר קוארטלר, "החברה ביצעה רכישות רבות, על מנת לבסס את ההיצע שלה לארגונים". הוא נקב בשלוש: רכישת Wyse Technology ב-2012, חברה המציעה טכנולוגיות של מיחשוב ענן ו-וירטואליזציה של מחשבים שולחניים; רכישת קווסט (Quest Software), אף היא ב-2012, מסייעת לעסקים בכמה תחומי מפתח בעולם המיחשוב: ניהול בסיסי נתונים, ניהול שרתים, ניהול סביבת המשתמשים, הגנה על המידע וגיבויו, ניהול זהויות וניהול גישה, וכן ניטור ביצועים. הוא ציין כי לקווסט מרכז מחקר ופיתוח באור יהודה, שמבוסס על רכישת עבר שלה. עוד ציין קואטלר את רכישת אקסה-נט (Exanet) הישראלית, ב-2010, שעל בסיסה הוקם מרכז המחקר ופיתוח שלה בארץ וכיום הוסב מה ל-IDC. "מדובר בשורה של מהלכים שנועדו לסייע לדל להתקדם ולהציע גם פתרונות תוכנה, ניהול ושירותי IT", ציין.

קוארטלר סיים באומרו כי הסניף הישראלי של החברה מרבה בתרומה לקהילה וציין כי למרות המצב, "אנו מגייסים עובדים – עדות להצלחתנו בשוק המקומי".

יוסי שרון, מנהל ערוצי צריכה OEM  של מיקרוסופט. צילום: ניב קנטור

יוסי שרון, מנהל ערוצי צריכה OEM של מיקרוסופט. צילום: ניב קנטור

יוסי שרון, מנהל ערוצי צריכה OEM, מיקרוסופט (Microsoft) ישראל, תיאר בפני המשתתפים את עולם המחשוב העתידי. לדבריו, "יהיו בו מיליארדי נקודות קישור, מחצית מאוכלוסיית העולם תראה בטלפון החכם או בטאבלט את המכשיר המקוון הראשון שלה". לצורך כך, אמר שרון, החברה תוציא את מערכת ההפעלה 10 Windows "הגישה שלנו היא יצירת פלטפורמה אחת, חוצה את כל הרכיבים, הגיע הזמן שזה יקרה. מערכת שכזו תביא להגדלת הפרודקטיביות, תזריק חדשנות לארגון ותיצור אינטגרציה שקופה שתביא להפחתת המורכבות". הוא סיים בציינו כי "הבשורה של ח 10 Windows היא בכך שזו אינה מערכת הפעלה אלא תפיסה, עם פלטפורמה אחת ועם חוויית משתמש אחת, לא משנה מאיפה תתחבר".

גיא בר-נר, מנהל שיווק אינטל  ישראל. צילום: ניב קנטור

גיא בר-נר, מנהל שיווק אינטל ישראל. צילום: ניב קנטור

גיא בר-נר, מנהל שיווק אינטל (Intel) ישראל, אמר כי "חזון החברה הוא לנצל את הכוח שבחוק מור ולהביא רכיבים חכמים ומקושרים לכל אדם עלי אדמות". לדברי בר-נר, "אנו נמצאים בכל מקום בעולם – מהדטה סנטר ועד המחשוב הלביד, וכל מה שבדרך".

בר-נר ציין כמה מגמות טכנולוגיות עתידיות, ביניהן "עולם ללא כבלים וחוטי חשמל, עם חיבוריות והטענה אלחוטיים; שימוש בקול ובתנועה לטובת תקשורת -כחלופה למקלדת משעממת; מכוניות אוטונומיות שיסעו בביטחה ויגדילו את היעילות; ורכיבי מחשוב זעירים שיושתלו בגוף, ויהוו את הדור הבא של הטלפונים החכמים". בר-נר סיים בציינו כי "על מנת שכל החזונות הללו יתגשמו, יש להתגבר על בעיות אבטחת מידע, ליצור פרוטוקולים אחידים, להתבסס על סטנדרטיזציה, ולעשות זאת בניהול רב-זרועי (אינטר-אופרבילי). אנו באינטל רוצים להיות ונהיה חלק מהעולם החדש הזה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים