הבכירים מסכמים את השנה; והפעם: יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל

חיימוב מספר, במסגרת פרויקט סיכום השנה של אנשים ומחשבים, מה הוא לוקח מ-2016 ומהם האתגרים של פרודוור לשנה הקרובה

יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל. צילום: רגב ארט שירותי צילום

במה הצטיינת החברה בשנה האחרונה ואיך ה-IT סייע בכך?
"2016 הייתה שנה מיוחדת ומלאת אתגרים עבור פרודוור (Prodware) בישראל, עם מיקוד רב בלקוחות שלנו ובשאלה איך לעזור להם להיות טובים, יעילים ותחרותיים יותר בשווקי המטרה שלהם.

טכנולוגיות רבות, שפעם היו נחלתם של ארגוני אנטרפרייז בלבד, הפכו לזמינות עבור ארגוני SMB. הקשבנו ללקוחות שלנו והתאמנו את מגוון השירותים והמוצרים שאנחנו מציעים סביב ה-ERP וה-CRM של מיקרוסופט (Microsoft). פיתחנו יכולות להפוך ים של מידע לידע באמצעות Power BI של מיקרוסופט, להנגיש מערכות ליבה (ERP ו-CRM) לעובדים וללקוחות באמצעות אפליקציות מובייל וערוצים מתקדמים כגון צ'ט בוטים, וכמובן להגיש את כל הטוב הזה, כולל את מערכות הליבה בענן של מיקרוסופט. התאמנו את המודל העסקי ואת הארגון שלנו למציאות המשתנה.

אני לוקח מ-2016 את המחויבות שלנו לעשות שינוי משמעותי בפרק זמן קצר ותוך כדי תנועה".

מהם האתגרים של החברה לשנה הקרובה?
"ב-2017 ניישם את האסטרטגיה של קבוצת פרודוור ונקטוף את פירות ההשקעה שביצענו ב-2016. כחברה בינלאומית שחשופה ראשונה לכל החידושים בתחום המסורתי של ה-IT, נוליך את הלקוחות שלנו בג'ונגל הטכנולוגי בצורה בטוחה, כך שמערכות ה-IT שלהם יתנו להם יתרון.

מיקרוסופט השיקה את Dynamics365 ופרודוור היא כיום החברה היחידה בישראל שיודעת לספק לארגונים פלטפורמה חדשנית אינטגרטיבית מבוססת מיקרוסופט מקצה לקצה – CRM ,ERP ,BI, רב ערוציות וכדומה. ב-2017 ניקח את היתרון הזה ונהפוך אותו למציאות בשטח".

במה בעיקר תשקיעו בשנה הקרובה?
"תחום ההשקעה העיקרי שלנו ב-2017 יהיה בבסיס הלקוחות ובהון האנושי שלנו. נזריק ללקוחות את כל החדשנות הנדרשת כדי לעבור לענן, ולתת לעובדים וללקוחות ממשקי עבודה מודרניים ורב ערוציות אמיתית. נעשה זאת באמצעות השקעה בהון אנושי שיעמיק את היכולת שלנו לדלוור חדשות סביב מערכות ליבה מסורתיות.

האקדמיה שהקמנו ב-2016 למקצועות ה-Dynamics של מיקרוסופט תפסה תאוצה ונמשיך להרחיב את מגוון הקורסים שלנו בשנה הקרובה".

כמה עובדים יש בארגון וכמה תגייסו בשנה הקרובה?
"כיום יש בפרודוור כ-150 עובדים ובשנה הבאה נגייס עשרות עובדים חדשים – מומחי BI, ענן ומובייל, ואנליסטים של Big Data".

עם אילו סטארט-אפים אתם משתפים פעולה?
"הפעילות שלנו מאפשרת לנו לעבוד מול שורה ארוכה של חברות בשלבי Seed ראשוניים או חברות סטארט-אפ שפעילות בחזית הטכנולוגיה. אנחנו פועלים בין השאר מול:

Zuta Labs, שפיתחה רובוט מדפסת זעיר שניתן להניחו על דף ולשגר אליו קובץ להדפסה. החברה גייסה סכומים גדולים באחד מקמפייני הקיקסטארטר (Kick Starter) המוצלחים בשנים האחרונות, ונמצאת בשלבים אחרונים של פיתוח הנדסי, לפני יציאה לשוק.

Robin Hood, שפיתחה אפליקציה שאוספת את נתוני המשתמש, מציגה בבירור היכן כספי הפנסיה שלו מצויים, מהו סך החיסכון שצבר עד כה ומהי הקצבה החודשית שלו לאחר הפרישה מהעבודה.

Airmada, שהשלימה פיתוח של תחנות ניידות לרחפנים ופעילה בתחום ההובלה הימית.

VerbIT, שפיתחה טכנולוגיה ייחודית בתחום הלוהט של תמלול קבצי קול למסמכים, תוך שילוב לימודי מכונה.

We Mark, שמעוניינת להיות ה-Wix של עולם זירות המסחר האלקטרוניות ולאפשר לסוחרים קטנים שמציעים את השירותים שלהם על גבי זירות מסחר פלטפורמה מתקדמת לשיווק דיגיטלי.

ו-LifeSlice, שפיתחה אפליקציה ופלטפורמה לשיתוף וידיאו במודל ייחודי".

בנימה אישית

מי אני? "יוסי חיימוב, עוד מעט בן 40, נשוי לעידית ואבא של ליה, אסף ואיתמר. אני מת על שלג, בעיקר כשאני על הסנואו-בורד, אוהב לטייל ולרכב על אופניים עם הילדים. אני סקרן ואוהב ללמוד ולהתעדכן בכל מה שחדש אצלנו בתעשייה".

שירות צבאי? "קורס תכנות בממר"מ ושירות צבאי של שש שנים ביחידת המחשבים של חיל הים".

מסלול לימודים? "בוגר מנהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה".

אני מכהן בתפקיד החל מ…? "2010".

מה עשיתי קודם לכן? "ההיסטוריה המקצועית שלי שזורה יד ביד עם ההיסטוריה של Microsoft Dynamics. ב-2004 הקמתי את אפקט, שותף ה CRM הראשון של מיקרוסופט בישראל, שחתומה על ההצלחה של Dynamics CRM בשוק הישראלי. לימים אפקט נמכרה למטריקס. אחר כך ניהלתי את מקסימום ERP, חברת הלוקליזציה וההפצה של ה-ERP של מיקרוסופט בישראל. מ-2010 אני מנהל את פרודוור בישראל".

מה זכור לי מהתפקיד הראשון שלי בתעשייה? "למדתי ממנו שהסוד טמון באנשים. ההשקעה בכוח האדם שלנו היא ההשקעה הכי משתלמת שיש. בפרודוור אנחנו מיישמים זאת הלכה למעשה, עם מגוון של קורסים מיוחדים לעובדים באקדמיה שלנו, שמועברים על ידי מומחים ומייצרים דינמיקה של למידה והתחדשות".

לפניך 10 נושאים חמים בתעשייה. דרג את חשיבותם לפי דעתך, מהגבוה לנמוך.
"אני נותן את הציון 10 לסייבר, ערים חכמות, תוכנה כשירות (SaaS), מוביליטי ויחסי מנמ"ר-מנכ"ל. את הציון 9 אני נותן לאנליטיקה ולדיגיטל, את הציון 8 – לאינטרנט של הדברים, ו-7 מקבלים אצלי DRP/BCP ודטה סנטר מוגדר תוכנה (SDDC)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים