תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם מתנה גפן, מנמ"רית OSG – ORAN SAFTY GLASS

19/10/2014 12:39
מתנה גפן, מנמ"רית OSG- ORAN SAFTY GLASS

1. ספרי על הארגון בו את עובדת:

OSG הינו מפעל קיבוצי המורכב מ-3 מפעלים: מפעל בקיבוץ צובה, העוסק בייצור שמשות לתחבורה מכל הסוגים, החל ממכוניות פרטיות ועד לאוטובוסים, משאיות, ורכבות, וכן שני מפעלי מיגון בצובה ובארה"ב העוסקים בייצור שמשות ממוגנות ושמשות בליסטיות נגד ירי עבור משרד הביטחון, הצבא האמריקני, צבאות באירופה ולקוחות פרטיים ברחבי העולם.

2. איזה פתרון ERP הוטמע בארגון ומדוע בחרתם דווקא בו?

בחרנו בפתרון M3 ביישומה של קבוצת Intentia. פתרון זו נבחר מתוך מספר פתרונות המתאימים לארגוני תעשיה. M3 מעניק לנו את התשובות הטובות ביותר לדרישותינו מבחינת תהליכים ארגוניים, במיוחד בתחום ניהול הייצור והתרחבות בינלאומית.

3. אילו אתגרים בא פתרון ה- ERP שהוטמע למלא?

פתרון ERP בא לשפר את האינטגרציה בין המחלקות השונות בארגון (שיווק, ייצור, מלאי ופיננסי), לשפר את תהליכי העבודה הפנימיים והחיצוניים בארגון, ובנוסף לתת פתרון מחשובי לתהליכים שונים לצורך ניהול, בקרה וניתוח.

4. מה הערך המוסף שהפתרון נתן לארגון?

M3 מאפשר לדרג הניהולי לקבל נתונים בזמן אמת לצורך קבלת החלטות פיננסיות, ניהוליות וטקטיות.

הפתרון מפשט את העבודה כאשר ישנם מספר מפעלים ויוצר אחידות עבודה בכל המפעלים בארץ ובחו"ל, בסיסי נתונים משותפים, תמיכה משותפת ועוד

5. מה הם הטיפים שלך להטמעה מוצלחת של פתרון ERP?

חשוב לשתף את העובדים בכל הדרגים בתהליכי ההטמעה כבר בשלבים הראשונים, בחשיבה ובשינוי של התהליכים בהם הם שותפים, שיבינו את התועלות לארגון ולמחלקות, וזאת על מנת לרתום אותם לטובת הצלחת ההטמעה. חשוב כמובן גם לגייס את מעורבות ההנהלה וכן להשקיע בליווי צמוד של המשתמשים בשלבי העלייה לאוויר.

אירועים קרובים