רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות המידע של yes, הודיעה על פרישה

ברנוב, שעבדה בחברה מיום הקמתה, עוזבת אותה לאחר 15 שנים ● בשנה האחרונה היא הובילה את פרויקט טריו, שכלל את החלפת מערכת חיוב הלקוחות, החלפת מערכת הגבייה והטמעת מערכת קשרי הלקוחות

רוני ברנוב, סמנכ"לית טכנולוגיות המידע של yes, הודיעה היום (א') כי היא עוזבת את תפקידה לאחר כ-15 שנים בחברה.

במסגרת תפקידיה הובילה ברנוב תהליכים ופרויקטים מורכבים וחוצי חברה, שמהווים את התשתית הבסיסית ל-yes כולה. היא בנתה אגף IT עם חיבור חזק לעסקי הליבה של החברה, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת כמנוף עסקי.

בשנה האחרונה ניהלה ברנוב את פרויקט טריו, שמורכב משלושה פרויקטים גדולים: החלפת מערכת חיוב הלקוחות (בילינג), החלפת מערכת הגבייה והטמעת מערכת קשרי הלקוחות (CRM).

במהלך כהונתה זכתה ברנוב בפרסים רבים, בהם תואר מנמ"רית שמשמשת מודל לחיקוי של אנשים ומחשבים, שחולק לפני מספר חודשים בכנס KickOff 2014.

ברנוב תסיים את תפקידה לאחר שיימצא לה מחליף ויושלם תהליך חפיפה.

לדבריה, "היו אלה שנים מאתגרות, מרתקות ומלאות בעשייה. פעם אחר פעם הוכחנו כי השמיים הם הגבול. הייתה זו זכות גדולה להיות בחברה מיום הקמתה ולהיות חלק מצוות מנצח".

רון אילון, מנכ"ל yes, אמר כי "ברנוב היא מאבני היסוד של החברה. היא הניעה לאורך השנים מהלכים טכנולוגיים מורכבים ומשמעותיים ביותר בחברה ובנתה תשתיות חדישות, שימשיכו לשרת אותנו עוד שנים רבות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים