קובי ביטר, סמנכ"ל מערכות המידע של דלק, פורש; ימונה למנכ"ל מיה מחשבים במקום צבי צוויג

צוויג, מייסד ומנכ"ל מיה - שהקים את פעילות סאס בארץ, ישמש כיו"ר החברה ● טרם נקבע מחליף לביטר בדלק ● צוויג: "המוטו של מיה מחשבים היה וימשיך להיות שילוב בין עבודה מאתגרת והנאה, לבין הצטיינות כדרך חיים"

קובי ביטר, סמנכ"ל מערכות המידע של דלק, יסיים בקרוב את תפקידו בחברה וימונה למנכ"ל מיה מחשבים, נציגת סאס (SAS) בישראל – כך הודיעה החברה היום (ה') אחר הצהריים. צוויג, מייסד ומנכ"ל מיה, יפרוש באוקטובר מהניהול השוטף של החברה לאחר 32 שנים ברציפות, וישמש כיושב הראש שלה. טרם נקבע מחליף לביטר בדלק.

ביטר כיהן כסמנכ"ל מערכות המידע של דלק בשלוש השנים האחרונות. לפני כן כיהן כמנמ"ר מירס במשך חמש שנים. "קובי ביטר הינו בעל ניסיון רב שנים", נמסר בהודעה של מיה מחשבים. "הוא שירת ביחידת מחשב בצבא ומילא שורת תפקידים בתחום במשק הישראלי. הוא בעל ניסיון רב בתחום מערכות המידע, התפעול, הלוגיסטיקה והתהליכים בפלחי שוק מגוונים: בתעשייה, בטלקום ובקמעונאות".

"המוטו של מיה מחשבים היה וימשיך להיות שילוב בין עבודה מאתגרת והנאה, לבין הצטיינות כדרך חיים", מסר צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים הפורש. "כניסתו של קובי לתפקיד המאתגר ממחישה את צמיחתה של החברה, כאשר ההישג החשוב ביותר שלה הוא הורדת הסטטיסטיקה ממגדל השן האקדמי אל התחום המגזרי".

צבי צוויג, מנכ"ל מיה מחשבים הפורש. צילום: קובי קנטורסאס, שהחלה כמחלקה באוניברסיטת צפון קרוליינה שבארצות הברית, הפכה לחברת התוכנה הפרטית הגדולה בעולם, המתגאה בעליה מתמידה במכירות. ב-1985 דיווחה החברה על מחזור מכירות של 71 מיליון דולרים, ואילו אשתקד הסתכמו הכנסותיה ביותר מ-2.4 מיליארד דולרים.

מיה מחשבים החלה את דרכה כיוזמה של איש אחד, כאשר יצר צוויג את הקשר עם סאס – אז, בתחילת שנות ה-80', חברה בלתי מוכרת. צוויג הקים את מיה בדירה קטנה בהרצליה, ומשם הלך וגדל בהדרגה במשך יותר משלושה עשורים. כיום מהווה מיה מחשבים גורם דומיננטי בתחומי האנליטיקה העסקית, ניהול הסיכונים והבינה העסקית, ועשרות מעובדיה פועלים בשיתוף עם החברות המובילות במשק.

תגובות

(7)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. רועי

    כל הכבוד! אבל למה הורדתם לו את הכיפה בתמונה??? הוא דתי

  2. דורון

    קובי ביטר איש יקר - אנו מאוד נהנים מדפי פרשת השבוע המרתקים שהוא שולח. חזק ואמץ והמשך להעשיר את כולנו. תודה ובהצלחה בתפקידך החדש. דורון

  3. תמיר

    קובי, איש מקצוע מעולה ואיש מדהים. בהצלחה לך קובי

אירועים קרובים