גוגל: ממשק בעברית לחנות היישומים של כרום

הממשק החדש מכסה את כל התפריטים ותפריטי המשנה של החנות, אך כל היישומים עדיין מוצגים באנגלית ● תרגום הממשק הוא חלק מגרסה 14 של הדפדפן והתרגום לעברית הוא אחת מ-24 ההתאמות של הממשק שביצעה גוגל עבור מדינות שונות, ביניהן ארגנטינה, אוסטריה, נורבגיה, הולנד, פולין ועוד

גוגל (Google) השיקה בסוף השבוע ממשק בעברית לחנות היישומים של כרום (Chrome), המיועדת להוספת תוספים ויישומים לדפדפן המצליח שלה. הממשק מכסה את כל התפריטים ותפריטי המשנה של החנות, אך כל היישומים מוצגים באנגלית, כולל התיאור שלהם. תרגום הממשק הוא חלק מגרסה 14 של הדפדפן והתרגום לעברית הוא אחת מ-24 ההתאמות של הממשק שביצעה גוגל עבור מדינות שונות, ביניהן ארגנטינה, אוסטריה, נורבגיה, הולנד, פולין ועוד.

הגרסה החדשה של הדפדפן, מעבר לעוד שיפור קטן במהירות, מציעה בעיקר שיפורים המיועדים למתכנתים ולכותבי יישומים עבור כרום. כך, יכולים כעת כותבי היישומים להשתמש בממשק תכנות המאפשר לשלב אלמנטים של קול ודיבור ביישומים, כולל אפשרות לשלב ביחד מספר ערוצי קול כדי לספק איכות של תלת-ממד של הקול לצד הווידיאו.

שיפור אחר הוא שילוב של לקוח טבעי (Native Client) שמאפשר להריץ קוד המבוסס על שפת C או ++C בתוך הדפדפן עצמו ב-"ארגז חול" שמבטיח שהדפדפן לא ייסגר במקרה של תקלה. לפי גוגל, מדובר במהלך שיאפשר למפתחי יישומים לשלב מרכיבי קוד שהם כבר כתבו עבור פלטפורמות אחרות בתוך יישומי רשת שנכתבים עבור כרום, כולל היבטים של משחקי דפדפן. מדובר, לפי החברה, באפשרות שהיא בלעדית מול הדפדפנים האחרים שקיימים כיום בשוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים