עיריית באר שבע הטמיעה מערך אבטחת מידע של טרנד מיקרו

הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי עומד על 900 אלף שקלים

יהוד מרסיאנו, מנמ"ר עיריית באר שבע

עיריית באר שבע הטמיעה מערך ההגנה ההוליסטי של טרנד מיקרו (Trend Micro). הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כ-900 אלף שקלים.

את הפרויקט ערכה חברת האינטגרציה ניו אייג' טק, והוא משרת כ-1,600 משתמשים.

מערך Deep Discovery שהוטמע משמש להתגוננות מפני מתקפות ממוקדות, מתקפות  "יום אפס" (Zero-Day) וכופרות.

המערך מגן על כלל שכבות התשתית בארגון, כולל ערוץ הגלישה, דואר אלקטרוני, רשת התקשורת, תחנות הקצה והשרתים. הוא מתבסס על יכולות זיהוי וחסימה באמצעות טכנולוגיית זיהוי מתקדם של נוזקות (Advanced Malware Detection) לתגובה ולתחקור של מתקפות סייבר.

מערך ההגנה מגיב אוטומטית לאירועים ונותן למנהל האבטחה את הכלים לטיפול בהם באופן יעיל ומיידי. ההגנה על התחנות והשרתים משלבת כמה כלים, ביניהם מנגנון מכונה לומדת, לזיהוי התנהגות אנומלית, לצד מערכת אוטומטית לחסימת אפשרות לניצול פגיעויות תוכנה.

למנוע את המשך ההתקפה

בסביבת הרשת מופעלת מערכת ניטור לזיהוי Lateral Movement, המזהה פעילות חשודה ביותר ממאה פרוטוקולים. מערכת הניטור נעזרת במערך "ארגז חול" מרכזי, המשרת בנוסף את שרתי הדואר וגלישה בארגון וכן את כל נקודות הקצה ושרתי הארגון.

בנוסף, המערכת מאפשרת סינכרון של כל רכיבי ההגנה בארגון יצירת חתימה פנים ארגונית בעת זיהוי של נוזקה. חתימת ההגנה המקומית נשלחת בזמן אמת לכל רכיבי הקצה – וכך מונעת את המשך ההתקפה.

יהוד מרסיאנו, מנמ"ר ומנהל אגף חדשנות בעיריית באר שבע, אמר כי "מערך ההגנה כולל פתרונות המופעלים על כל שכבות התשתית והמידע של העירייה. באופן זה הוא מאפשר לנו להתמקד בעשייה היומיומית. בשל הטמעת הפרויקט התקבל חיסכון משמעותי בעלויות האבטחה והתחזוקה השוטפת. הפרויקט הביא לחיזוק של יכולות ההתגוננות והתגובה שלנו".

מישל דוידי, מנכ"ל ניו אייג' טק

מישל דוידי, מנכ"ל ניו אייג' טק

לדברי מישל דוידי, מנכ"ל ניו אייג' טק, "עירית באר שבע עומדת כמו כל ארגון בפני אתגרי אבטחה משמעותיים. היא החליטה לשנות גישה ולטפל בבעיית האבטחה באופן מערכתי, רב-שכבתי ואחיד – אשר משלב בין יכולות הגנה מתקדמות, לקלות הניהול, התפעול והתחזוקה שלו".

עוז עדן, מנהל מכירות בטרנד מיקרו ישראל, הוסיף כי "ריבוי המתקפות והתחכום שלהן מחייב ארגונים לשנות את אסטרטגיית ההגנה שלהם – ולעבור מפתרונות נקודתיים שפוגעים ביכולת התגובה ומורכבים יותר לתחזוקה – למערך הגנה הוליסיטי מקיף".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים