LeaderMES המקומית השלימה גיוס של חמישה מיליון דולר

לפי אמיר אלוני, מייסד ומנכ"ל חברת הסטארט-אפ, "הפלטפורמה מאפשרת למפעלי תעשייה לבצע קפיצה מהירה לעידן הדיגיטלי, ולראות, כאמור לעיל, שיפור בתפוקות של 10% ויותר כבר בשבועות הראשונים להפעלתה"

אמיר אלוני, מייסד ומנכ"ל LeaderMes. צילום: ניב קנטור

LeaderMES השלימה גיוס בסך 5 מיליון דולר מקרן ההון הישראלית FIRSTIME.

החברה הישראלית, אשר הוקמה על ידי אמיר אלוני, מספקת מערכת כלים המאפשרים למפעלים יצרניים בישראל לנהל באופן דיגיטלי את כל תהליך הייצור, ועל ידי כך להקטין עלויות ייצור – מה שמשפר את כושר התחרות של חברות אלו בשוקי הארץ ובשוקי חו"ל.

החברה פתחה פלטפורמה מבוססת ענן, שמאפשרת למנהלי המפעלים התעשייתיים לקבל החלטות מושכלות על בסיס איסוף נתונים מקווי הייצור, והפיכתם למידע משמעותי המסייע בשיפור תהליך הייצור, בזמן אמת. יכולות אלה ממקמות את החברה כשחקן מפתח משמעותי בסיוע ליצרנים קטנים ובינוניים, כדי שאלה יוכלו להתאים את עצמם לדרישות המשתנות של הזירה העולמית.

אלוני, מייסד ומנכ"ל החברה, אומר: "LeaderMES נבנתה במטרה להוביל את 'המהפכה התעשייתית הרביעית', ולספק פתרון Real Time Operation Intelligence באמצעות מוצר חדשני ומתקדם, בעל יכולת יישום מהירה, יכולת עבודה מאובטחת היטב (Patent pending technology), ושימוש בטכנולוגיות ענן מתקדמות".

לדבריו "הפלטפורמה, המבוססת על התקנה קלה ומהירה תוך שעות ספורות בשיטת Plug & Play, מאפשרת למפעלי תעשייה לבצע קפיצה מהירה לעידן הדיגיטלי, ולראות, כאמור לעיל, שיפור בתפוקות של 10% ויותר כבר בשבועות הראשונים להפעלתה. לקוחות המשתמשים במערכת LeaderMES הראו שיפור ביצועים של 30-40% לאורך זמן, ואף יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים