Dell-EMC הכריזה על שורה של טכנולוגיות חדשות

טכנולוגיות לטיפול בנתונים והגנה עליהם, פיתוחים בתחום הדטה סנטרים ופלטפורמה חדשה לענן Azure של מיקרוסופט - ההכרזות המרכזיות בכנס של החברה

כנס Dell-EMC. צילום: יח"צ

Dell-EMC הכריזה בכנס השנתי שלה, שהתקיים באחרונה בלאס וגאס בהשתתפות כ-15 אלף איש, על שורה של טכנולוגיות חדשות ועל דורות חדשים של מוצרי הדגל שלה.

החברה הציגה מספר חידושים בפלטפורמת הדגל שלה לאחסון בסביבה ארגונית, VMAX, כמו גם במערך האחסון XtremIO, המציע פתרונות All-Flash. בנוסף, היא הכריזה על הדור הבא של מערך ה-All-Flash למחשוב ביניים (Midrange) ועל ה-SC5020 עם מערך היברידי, כמו גם על מערכי Isilon ושרתי NAS המאפשרים התרחבות משמעותית.

VMAX 950F הוא המוצר החדש במשפחת ה-VMAX All Flash והוא מיועד לשוק העליון. על פי החברה, היותו מורכב לחלוטין מזיכרונות פלאש ולא דיסקים מאפשר לו להגיע לביצועים מהירים ב-68% וזמני תגובה קצרים ב-30% בהשוואה לדור הקודם.

הדור החדש של מערכות ה-Isilon מאפשר התרחבות על שרתי NAS, על בסיס ארכיטקטורת Infinity. הוא כולל תצורות All-Flash, היברידיות ותצורות ארכיב, שתוכננו ליישומי קבצים תובעניים במגוון רחב של סקטורים, כולל בידור, מדיה ותקשורת, מדעי החיים ושירותים פיננסיים.

אינטרנט של הדברים בהפשטה

החברה מציעה פורטפוליו מקיף (קצה-ליבה-ענן) של תשתיות לפתרונות אינטרנט של הדברים, הכוללים החל מתשתיות ועד מחשבים אישיים, צמתים (Gateways) לאינטרנט של הדברים, פתרונות אבטחה, ניהול ועוד.

במהלך הכנס הכריזה Dell-EMC על מוצרים חדשים ושותפויות חדשות בתחום, שלפי החברה יסייעו לארגונים להפחית את המורכבות שבפריסות האינטרנט של הדברים אצלם ולממש מהר יותר את הטרנספורמציה הדיגיטלית.

לפי מחקר של גרטנר (Gartner), עד 2020 יהיו בעולם 20.4 מיליארד מכשירים מחוברים לאינטרנט, כך שהחברות זקוקות לאנליזה מהירה יותר בזמן אמת של כמות הנתונים המסיבית שכל ה-"דברים" הללו יפיקו על גבי הרשתות. לחלק מהחברות יהיה יקר מדי להעביר את כל הנתונים מקצה הרשת דרך המכשירים המחוברים לדטה סנטר. מחשוב הקצה יסייע לקבוע אילו מערכי נתונים הם מעניינים ורלוונטיים, ואמורים להישלח בחזרה לדטה סנטר או לענן, לשם ניתוח מקיף יותר ואחסון לטווח ארוך – מה שיחסוך רוחב פס ויפחית עלויות וטרדות הקשורות באבטחה.

הכרזות בתחום הדטה סנטרים

עוד הכריזה Dell-EMC על שורה של חידושים בתחום הדטה סנטרים, שמסייעים ללקוחות לגבש את היעדים שלהם לקראת הטרנספורמציה הדיגיטלית.

בחברה אומרים כי הפתרונות שלהם באים לתת מענה לטרנספורמציה הדיגיטלית שכל ארגון צריך לעבור כדי להצליח, עקב הכמויות חסרות התקדים של המשתמשים, האפליקציות ונפחי הנתונים, שצפויים לערער את התשתית המסורתית.

ב-Dell-EMC מבטיחים לבסס את טכנולוגיות המידע של לקוחותיה על ארכיטקטורת מחשוב מודרנית, כבסיס לענן היברידי. הם יוכלו לשדרג את סביבות העבודה שלהם ולשלם רק על מה שיעשו בו שימוש מתוך הרכיבים או הדטה סנטר.

פלטפורמת ענן חדשה לסביבת Azure

החברה השיקה בנוסף פלטפורמת ענן היברידית חדשה, המאפשרת הטמעה ותחזוקה של ענן היברידי בסביבת Azure של מיקרוסופט (Microsoft).

"הענן הוא מודל תפעולי, לא מקום ממשי, והגישה הנבונה ביותר כלפיו אינה בחירה בין עננים ציבוריים לבין פרטיים, אלא אימוץ של ענן היברידי", אמר פיטר קטס, סגן נשיא פלטפורמת ענן היברידי ב-Dell-EMC. "לקוחותינו מצפים מאתנו לספק אפשרות בחירה בין מספר מודלים של ענן היברידי, המבוססים על הוותק הרב שלנו באספקת מוצרים המסייעים להם להאיץ את שירותי הענן, להפחית עלויות ולהתמקד בהוספת ערך לעסקיהם – בכל מקום שבו מצטברים עומסי עבודה".

הפעולה המשותפת בין משאבי הענן הציבוריים ואלה המותקנים בשרתי הארגון הפכה לדרישה עיקרית עבור תשתיות המחשוב של ארגונים רבים. חבילת התוכנה החדשה לסביבת Azure תוכננה בעזרת הרשתות ושרתי ה-PowerEdge של Dell-EMC.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לכנס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים