קומסיין הקימה סניף שירות לקוחות בירושלים

הסניף, שממוקם בשכונת גבעת שאול, משרת את לקוחות החברה בבירה ובסביבתה ומצטרף לסניפי החברה הקיימים בתל אביב ובחיפה ● בקרוב תקים קומסיין סניף נוסף בדרום

זאב שטח, הבעלים והמנכ"ל של קומסיין. צילום: ניב קנטור

קומסיין מקבוצת קומדע הקימה באחרונה סניף קבלת קהל חדש ברחוב כנפי נשרים בשכונת גבעת שאול בירושלים. הסניף ישרת את לקוחות החברה בבירה ובסביבתה ויקבל קהל חמישה ימים בשבוע, בין השעות 08:30 ל-18:00 בכל יום. קיבולת הקהל של הסניף היא 250 לקוחות ביום.

פתיחת הסניף באה במסגרת הרחבת שירות הלקוחות של החברה, בנוסף לסניפיה הקיימים בתל אביב ובחיפה. קומדע מתכוונת לפתוח בקרוב סניף נוסף, בדרום.

יצוין כי לקוחות החברה עוברים בסניפיה תהליך זיהוי קצר להנפקת חתימה דיגיטלית מאושרת על גבי כרטיס חכם, שנדרשת על פי חוק והנחיות משרד המשפטים לעבודה מאובטחת עם אתר ממשל זמין ועם אתרי משרדי ממשלה אחרים.

קומסיין מנפיקה חתימות דיגיטליות על גבי כרטיסים חכמים וטוקנים למטרות זיהוי לעשרות אלפי מבקשי חתימות בשנה – מהמגזרים הפרטי, התאגידי והממשלתי. יש לציין שמספר השירותים שמציעות הממשלה, המערכת הפיננסית ומערכות הבריאות בתחום החתימה האלקטרונית הולך וגדל, והאזרח יכול לעשות שימוש מולם בחתימה של קומסיין מבלי שהגוף המוסדי או הבנקאי נדרש לממן את עלות השירות והכרטיס.

יצוין כי קומסיין ו-IoT-קומסיין מסייעות לגופים שונים בחתימה על תוכנות קריטיות, המתפקדות ומשרתות ציבורים שונים באופן יומיומי במקומות רגישים, שקיים חשש כי ייפרצו. החברה פעילה בתחום זה כבר 18 שנים ובאחרונה התרחבה לאירופה. מקומסיין נמסר כי עובדים רבים ממגזרים שונים – כגון עורכי דין, רופאים, שמאים, יועצי מס, אופטומטריסטים, קב"טים, רואי חשבון, אחיות, מנהלי חברות ובעלי מקצועות אחרים – עושים שימוש בכרטיס שלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים