הכירו את Bixby – העוזרת האישית החדשה של סמסונג

Bixby, אמורה להיות התשובה של החברה הקוריאנית לעוזרות האישיות שמציגות מתחרותיה הענקיות ● אך שלא כמו השאר, המטרה של זו תהיה מעט שונה

סמסונג. צילום אילוסטרציה: BigStock

סמסונג (Samsung) חשפה את העוזרת האישית שהיא תשלב החל ממכשיר הדגל החדש שלה, Galaxy S8, שיוכרז בסוף החודש. על פניו העוזרת האישית החדשה, שעונה לשם Bixby, אמורה להיות התשובה של החברה הקוריאנית לעוזרות האישיות שמציגות גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft), אמזון (Amazon) ואפל (Apple) אבל המטרה שלה תהיה מעט שונה.

במקום לשמש כממשק קולי שמאפשר למשתמשים לקבל מידע ונתונים מבסיסי נתונים שונים ברחבי העולם ובתחומים שונים, Bixby אמורה להיות כלי עזר שיאפשר למשתמשים לחלץ את המירב מהשימוש בטלפון שלהם. אם תרצו אפשר לקרוא לה "עוזרת ממשק" במקום "עוזרת אישית".

כך או כך, וכאמור לעיל, היא תשתלב ב-S8 החדש שגם יציע כפתור מוקדש להפעלתה. עם זאת, אין לצפות שהעוזרת תעבוד בתחילת הדרך במשרה מלאה. לפי סמסונג היא מוגבלת כעת לשימוש במספר אפליקציות מותקנות מראש, כשעם הזמן היא תוסף תמיכה באפליקציות נוספות. בנוסף, בתחילת הדרך היא תתמוך באנגלית וקוריאנית בלבד, וגם במקרה הזה יש תוכניות להרחיב את השורות עם סינית וספרדית אמריקנית זמן לא רב לאחר ההשקה של המכשיר.

לבצע פקודות מבלי לקבל מידע שלם

"מדובר בסוכן עזר שונה לחלוטין באופן פילוסופי מהאחרים", אמר בנושא ד"ר אינג'ונג רהי, ראש מחלקת המחקר והפיתוח לתוכנה ושירותים בסמסונג. "הוא ישנה את התנהגות המשתמש והוא לא ישתמש רק בפקודות מגע".

לדבריו, "המטרה של Bixby היא לא לסייע לבדוק מה מזג האוויר, או לעזור בהמרת משקל. היא צריכה לעזור לכם לשלוח את התמונה שאתם מסתכלים עליה באפליקציית הגלריה של הטלפון שלכם אל אמא מבלי לעבור אפליקציות או לספק את מידע איש הקשר שלה".

"Bixby יכולה לפתח ממשק חדש עבור המכשירים שלנו, או מכשירים שיוכלו לארח אותה, והיא תהיה גם חכמה מספיק כדי לבצע פקודות מבלי שהיא מקבלת מידע שלם", אמר רהי.

המטרה הסופית של סמסונג היא קודם כל לגרום ל-Bixby לבצע את מירב המטלות האפשריות שניתן כיום באמצעות הטלפונים שלה, ולפי החברה מדובר ב-10,000 פעולות לערך, בעוד שהעוזרות האישיות הקיימות תומכות כיום רק ב-100 פעולות בלבד, פחות או יותר. המטרה הבאה תהיה לשלב אותה גם במכשירים אחרים של סמסונג, מטלוויזיות, דרך מוצרי מטבח כמו מכונת כביסה, ועד מכשירים לבישים.

כל השירותים של Bixby יקושרו בסופו ויגושרו באמצעות הענן, וזו אולי הסיבה שהחברה כינתה אותו בשם הזה – שמו של גשר תלוי שנמצא כ-180 ק"מ דרומית לסן פרנסיסקו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים