בת 7 למנכ"ל גוגל: אני רוצה לעבוד בחברה

קלואי ברידג'ווטר מבריטניה ראתה תמונות של משרדי גוגל - והתלהבה ● היא החליטה לשלוח מכתב לסונדאר פיצ'אי, בו ביקשה עבודה ● מה הוא השיב לה?

אמנם לא קארטינג, אבל גם על הכלי הזה אפשר לרכב במטה של גוגל במאונטיין וויו, קליפורניה. צילום: BigStock

ילדים בני 7 בדרך כלל עוסקים במשחקים, בית ספר, חברים, מחשבים וסלולר, אבל רובם לא חולמים על קריירה. לא כך קלואי ברידג'ווטר, ילדה בת 7 מהרדפורד שבבריטניה, שכתבה למנכ"ל גוגל (Google) שהיא רוצה לעבוד בחברה – ואף זכתה לתשובה.

הסיפור החל לפני כמה שבועות, כשקלואי שאלה את אביה, אנדי, על עבודתו כמנהל מכירות מקררים. לאחר שסיפר לה, היא שאלה אותו אם יש מקום אחר שבו הוא רוצה לעבוד, והוא השיב שבגוגל. "אז היא שאלה אותי למה", כתב אנדי ל-Mashable, "והראיתי לה תמונות של המשרדים שלהם ושל הדברים המגניבים שהם עושים".

במיוחד צדו את עיניה תמונות של משרדי הענקית בעמק הסיליקון, שבהן נראו פופים, מגלשות ומכוניות קארטינג. לאחר שראתה את התמונות, גמלה בה ההחלטה שהיא רוצה לעבוד שם. אביה הציע לה לכתוב לחברה מכתב ולשלוח אותו באמצעות האתר שלה.

רוצה לעבוד בגוגל – ובמפעל שוקולד

"הבוס היקר של גוגל", פתחה קלואי את המכתב, "שמי קלואי ואני גדולה. אני רוצה עבודה בגוגל, ורוצה גם לעבוד במפעל שוקולד ולשחות באולימפיאדה. אבא אמר לי שאני יכולה לשבת בגוגל על פופים, להתגלש ולנסוע במכוניות קארטינג".

"אני אוהבת מחשבים ויש לי טאבלט, שבו אני משחקת", ציינה הילדה. "אבא נתן לי משחק שבו אני צריכה להזיז רובוט ואמר שזה יהיה לי טוב כדי ללמוד על מחשבים".

כמו כל אחד אחר שרוצה עבודה, קלואי כתבה דברים חיוביים עליה. "המורים אומרים לאבא ואימא שלי שאני טובה מאוד בכיתה, וטובה באיות ובקריאה", כתבה. עם זאת, היא ציינה שזהו המכתב השני בלבד שהיא שלחה מאודה, כשהראשון שבהם היה לסנטה קלאוס.

בניגוד למכתבים רבים אחרים, יש להניח, קלואי זכתה לקבל תשובה מהמנכ"ל, סונדאר פיצ'אי. הוא לא דחה את בקשתה רשמית, אלא כתב לה: "אני מצפה לקבל את הבקשה שלך לעבודה כשתסיימי את בית הספר! :)". הוא עודד אותה להמשיך ללמוד מחשבים, רובוטיקה וטכנולוגיה וציין ש-"את יכולה להשיג כל מה שעולה לך בראש".

בני משפחת ברידג'ווטר התרגשו לקבל את תגובתו של מנכ"ל גוגל והאב, אנדי, בחר להודות לו בציוץ בטוויטר (Twitter). "בתי בת ה-7 כתבה לבוס של גוגל וביקשה עבודה. היא כל כך שמחה מכך שהוא השיב! תודה לך" ותייג את חשבון הטוויטר של פיצ'אי. הציוץ זכה להרבה מאוד לייקים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים