מיהם מצטייני המחשוב בתחום מערכות ליבה ותשתית?

עשרות פרסים הוענקו היום (א') לטובים ביותר בתחומי הטכנולוגיה וה-IT, באירוע IT Awards 2016 של אנשים ומחשבים ● מיהם הזוכים ומהם נימוקי השופטים בתחום מערכות ליבה ותשתית?

צילום אילוסטרציה: BigStock

תקשוב בחינוך, עיריית תל אביב-יפו
"הפרויקט מבוסס על פורטל תוכנית למידה מקוונת, שבנויה על Office365 של מיקרוסופט (Microsoft), ומטרתו להציב את טכנולוגיות המידע והתקשורת כמנוף לחדשנות חינוכית".

עיריית תל אביב-יפו

עיריית תל אביב-יפו

שירת הים, המשרד לשירותי דת
"תוכנית אב לשדרוג כל תהליכי הליבה של 130 המועצות הדתיות, נישואין, כשרות ו-600 יחידות קבורה. הגברת הפיקוח והשקיפות בפעילות גופים אלה, תוך שמירה על עצמאותם. הנגשת חלק מהשירותים, כגון רישום לנישואין, והעלאתם על פלטפורמה דיגיטלית לטובת רכיבים ניידים".

ספקי הפרויקט: מלם

המשרד לשירותי דת

המשרד לשירותי דת

ניהול שרשרת הספקה במחסן ממוכן, שירותי בריאות כללית
"ניהול מלא של שרשרת ההספקה משלב העיתוד דרך הוצאת הזמנות לספקים, ניהול הקבלות, ביצוע פיזי של קבלת הסחורה, אחסון המלאי וכלה בליקוט להזמנות לקוח – באמצעות מערך ממוכן ושילוב של ליקוט ידני".

שירותי בריאות כללית

שירותי בריאות כללית

רשת רואי, חיל האוויר ואגף התקשוב בצה"ל
"רשת חיישנים שתורמת רבות למדינת ישראל בגילוי והתראה".

ספקי הפרויקט: בינת וסיסקו

צה"ל

צה"ל

מערכת מאגרים עירוניים, עיריית תל אביב-יפו
"נבנה מנוע חיפוש מתקדם וידידותי לאיתור מידע על הבאים בשערי העיר וקרובי משפחתם, לטובת שיפור השירות ושיפור תהליכים עירוניים. הצגת מידע זמין ועדכני מהמאגרים העירוניים, המחליף פניות בתשלום למשרד הפנים ולארגונים נוספים".

ספקי הפרויקט: מלם

שדרת תקשורת חדשה, בנק דיסקונט
"יישום הפרדה לוגית וסגמנטציה בין רשתות הייצור וסביבות הפיתוח, בניית תשתית תקשורת חדשה, והקשחת הגנת הסייבר ואבטחת מידע בדטה סנטר".

ספקי הפרויקט: בינת

בנק דיסקונט

בנק דיסקונט

SpirIT, סוויספורט שירותי מטען
"מערכת מידע עצמאית, שמכסה בצורה מודולרית וגמישה את כל טווח הפעילות לתחום המטענים. המערכת החליפה ואיחדה מגוון יישומים ייעודיים נפרדים, מטפלת בכל סוגי המטענים התעופתיים וניהולם, ומאפשרת את הפעלת כל הפעילות הקרקעית בתחום המטענים מול חברות התעופה וסוכני המטען בישראל".

ספקי הפרויקט: טלדור

סוויספורט שירותי מטען

סוויספורט שירותי מטען

מערכת אינטגרטיבית לאישורים וייעוץ רפואי, לאומית שירותי בריאות
"המערכת מאפשרת קונסולידציה של תהליכי עבודה עבור בקשות למגוון שירותים רפואיים ואדמיניסטרטיביים – משלב הגשת הבקשה על ידי הלקוח בערוצים שונים ועד למתן השירות ללקוח. שופר השירות ללקוח, הוטמעה שפה אחידה בין כלל נותני השירות בקהילה, שופר התיעוד בתיק הרפואי, והתקבלו התייעלות וחיסכון כלכלי".

ספקי הפרויקט: מטריקס

לאומית שירותי בריאות

לאומית שירותי בריאות

מחו"ג, עיריית תל אביב-יפו
"מדובר במערכת שמנהלת את תהליך השילוט, מהצבת השלט, ומפקחת על כל התהליכים הכרוכים בכך, כולל בקרת גבייה. הפקחים בשטח מצוידים במכשירים ניידים המחוברים למערכת המרכזית, והם יכולים לקבל מידע בזמן אמת על הסטטוס של השילוט ולייעל את עבודת הפיקוח והגבייה".

ספקי הפרויקט: נס

שדרוג מערך האחסון ותשתיות ה-IT של Stanley Healthcare
"הפרויקט מאפשר ניהול אחוד של מערך האחסון הארגוני, תחת ממשק אחד, מה שמביא להתייעלות ולחסכון בזמן יקר. בוצע בנוסף שדרוג תשתית התקשורת בין השרתים למערך האחסון. הפרויקט סייע גם לפריסת מכונות חדשות מהירות יותר ושימש לתשתית וירטואליזציה".

ספקי הפרויקט: One1

Stanley Healthcare

Stanley Healthcare

המוקד העירוני של עיריית רמת גן
"הקמת מוקד עירוני המותאם לצרכים של תושבי העיר ומשרת אותם בעידן הדיגיטלי".

ספקי הפרויקט: פרודוור

עיריית רמת גן

עיריית רמת גן

הסבת מערכות MF בבורסה
"מערכות הליבה של הבורסה פותחו ועבדו על סביבת MF VM/VSE, כאשר מאגר מידע מרכזי הינו Adabass ורוב התוכנה כתובה ב-Natural. עקב עלויות גבוהות של תחזוקה והעדר כוח אדם בתחום הסיסטם, הוחלט להסב את המערכות ללינוקס (Linux)".

ספקי הפרויקט: HPE ישראל

הבורסה

הבורסה

איחוד תשתיות IVR, סלקום
"איחוד הכוכביות אליהן התקשרו הלקוחות העסקיים מקבוצת סלקום (סלולר, TV ואינטרנט)  לכוכבית אחודה אחת. הטמעת סופטפון אצל כלל הנציגים, כולל הקפצת מסכי מערכת ה-CRM, לרבות יכולות ניהול משמרת מתקדמות".

ספקי הפרויקט: אווייה ישראל

סלקום

סלקום

נתיב רחב, עיריית תל אביב-יפו
"הסבת 12 מוקדים עירוניים למערכות מבוססות IP, המשרתים 3,000 עובדים ב-50 אתרים עירוניים, 150 לשכות הנהלה ושני אתרי ליבה, שכוללים מערכות שרידות. הפרויקט כלל טיפול בתשתיות, תוך עמידה קפדנית בלוחות זמנים אל מול כל הגורמים. הפרויקט ייחודי בהיקפו ברשויות המקומיות".

ספקי הפרויקט: טלדור

השתתף בהכנת הכתבה: יהודה קונפורטס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים