אילן גרינבוים, מנכ"ל יורוקום, פורש אחרי יותר מ-12 שנים

מי שיחליף אותו יהיה מוטי ארבל, שמכהן כסמנכ"ל המכירות של החברה ועובד בה בתפקידים שונים ב-20 השנים האחרונות

אילן גרינבוים, המנכ"ל הפורש של יורוקום

לאחר יותר מ-12 שנים כמנכ"ל יורוקום הודיע אילן גרינבוים ליו"ר הקבוצה, שאול אלוביץ', על החלטתו לסיים את תפקידו. מי שיחליף אותו יהיה מוטי ארבל, שמכהן כסמנכ"ל המכירות של החברה ועובד בה בתפקידים שונים ב-20 השנים האחרונות. לבקשת אלוביץ', ימשיך גרינבוים להיות פעיל בקבוצה כדירקטור בחברת האחזקות של אלוביץ', יורוקום תקשורת, ויקדם כמה מיזמים עסקיים, בעיקר בתחום הבינלאומי, בהם החזרה הצפויה של נוקיה (Nokia) לשוק הסמארטפונים במהלך החודשים הקרובים.

בשנתיים האחרונות עסק גרינבוים במיזוג תפעולי ופיננסי של החברות הפרטיות של הקבוצה. בתקופת כהונתו עסק גרינבוים בניהול מותגים רב לאומיים שהקבוצה ייצגה בארץ, כמו נוקיה, מוטורולה (Motorola), פנסוניק (Panasonic) ו-ZTE הסינית.

ארבל, שכאמור יחליף את גרינבוים, הוא בעל ניסיון רב והיכרות רבת שנים עם שוק מוצרי הצריכה, הסלולר והתקשורת.

גרינבוים ציין כי "בתום 12 שנים מאתגרות ומסעירות החלטתי שבשלה העת לצאת לדרך חדשה. למדתי משאול אלוביץ' המון. כעת, החלטתי לפנות לאפיקים עסקיים חדשים ובמקביל לאתגרים נוספים בקבוצה. אני מברך על הבחירה במוטי ארבל, אני עובד איתו ומכיר אותו שנים רבות".

אלוביץ' אמר ש-"אילן גרינבוים הוא מנכ"ל בעל חוש עסקי מעולה, שעשה נפלאות ביורוקום, חבר מסור ובעיקר שותף לדרך, שתרם תרומה ארוכת שנים להצלחתה של הקבוצה. אני מכבד את החלטתו לצאת לדרך חדשה ואין לי ספק שגם בתפקידו כדירקטור בקבוצה הוא ימשיך לתרום רבות מכישוריו ומניסיונו. אני סמוך ובטוח שארבל ידע להוביל את החברה להישגים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים