כחצי מיליון שקלים גויסו ביום התרמה שקיימה עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין

יום שידורים מיוחד נערך בהנחיית שירה פליקס וארז מלצר, ובחסות רדיוס 100FM ● הכסף שנאסף מיועד לרכישת מערכת נשיאה ותמיכה במשקל הגוף, שתשמש את המטופלים במסגרת המכון לפיזיותרפיה בבית החולים

מימין לשמאל: ארז מלצר, יו"ר עמותת הידידים; ראובן פארן, היועץ המשפטי של העמותה; שולה מליק, מנכ"לית העמותה. יושבים: שירה פליקס ומשה פדלון, ראש עיריית הרצלייה. צילום: דוברות בית החולים לוינשטיין

עמותת ידידי בית החולים לוינשטיין, בראשותם של ארז מלצר היו"ר ושולה מליק המנכ"לית, הצליחה לגייס סכום של כחצי מיליון שקלים למען בית החולים השיקומי לוינשטיין ביום שידורים מיוחד שנערך אתמול (ג') בחסות רדיוס 100FM, בבעלותו של דוד בן בסט.

הכסף שנאסף מיועד לרכישת מערכת נשיאה/תמיכה של משקל הגוף שתשמש את המטופלים במסגרת המכון לפיזיותרפיה. מדובר במערכת רובוטית מתקדמת המיועדת לתרגול ניידות למטופלים הסובלים מחולשה של גו וגפיים תחתונות ובעיות שיווי משקל.

את יום השידורים הנחו יחד שירה פליקס ומלצר. במשך היום השתתפו בשידור אנשי סגל של בית החולים ובראשם מנהל בית החולים, פרופ' עמירם כ"ץ; מגיד אברהמי, המנהל האדמיניסטרטיבי של ביה"ח; ד"ר חגי אמיר, מנהל המחלקה לשיקום אורתופדי; איתנה טבקרו, מנהלת המכון לפיזיותרפיה; מלי גיל, מנהלת השירות לשיקום הפרעות בתקשורת; ויפעת שוורץ, מנהלת המכון לריפוי בעיסוק.

לפתוח את הלב ואת הכיס

במהלך היום התארחו באולפן ראש עיריית הרצלייה, משה פדלון, שקרא לציבור לפתוח את הלב ואת הכיס, פלי הנמר, יו"ר קבוצת אנשים ומחשבים ועלה לשידור מנכ"ל כללית, אלי דפס. בנוסף, עלו לשידור משוקמים של בית החולים לוינשטיין ובני משפחותיהם על מנת לשתף את המאזינים בסיפורי השיקום המרגשים שלהם.

מכון הפיזיותרפיה בבית החולים לוינשטיין הוא מתקן מקצועות הבריאות הגדול בבית החולים  ואחד הגדולים בישראל. לכל מטופל מותאמות בו חבילות טיפולים אישיות לטווח הקצר והארוך, במטרה לחזק את שרירי הגפיים,  הכושר הגופני ויכולת ההליכה והניידות ולהפיק עבורו את המירב מתקופת השיקום במהלך האשפוז.

במכון מטופלים באופן פרטני ויומיומי כ-95% מכלל המאושפזים בבית החולים. כחלק ממחויבות בית החולים לוינשטיין למובילות בשיקום ולשיפור היכולת הטיפולית במכון הפיזיותרפיה, בית החולים מעוניין לרכוש את המערכת החדישה והמתקדמת, שאינה נמצאת בשימוש בארץ ומיועדת לתרגול ניידות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים