טרנד מיקרו רכשה את HP TippingPoint ב-300 מיליון דולר

הנרכשת מספקת פתרונות של הדור הבא למניעת פריצות ופתרונות אבטחת רשת ● העסקה, שנסגרה זמן קצקר לפני הפיצול ב-HP, כוללת את רכישת טכנולוגיית האבטחה, הקניין הרוחני ובסיס הלקוחות של TippingPoint

טרנד מיקרו

לקראת פיצולה בשבוע הבא, HP נפטרת מנכסים. טרנד מיקרו (Trend Micro) רכשה את HP TippingPoint, יחידה המספקת פתרונות של הדור הבא למניעת פריצות (NGIPS) ופתרונות אבטחת רשת. הסכם הרכישה עומד על כ-300 מיליון דולר, וכולל טכנולוגיית אבטחה, קניין רוחני ובסיס לקוחות. העסקה צפויה להיחתם סופית בסוף הרבעון הרביעי של 2015.

HP רכשה את TippingPoint, המתמחה בזיהוי וניטור איומים, מניעת פריצות וניהול אבטחה ברשתות ארגוניות, ב-2010 כחלק מרכישתה את 3Com תמורת 2.7 מיליארד דולר.

טרנד מיקרו מסרה כי "הרכישה ממצבת אותנו כספק האבטחה המוביל לפתרונות הגנה מפני איומים דינמיים, המכסים נקודות קצה, רשת, דטה סנטר וענן, עבור ארגונים גדולים". החברה תשלב יכולות קיימות ונרכשות על מנת ליצור יחידה עסקית להגנת רשת, אשר תשרת יותר מ-3,500 ארגונים גדולים מלקוחותיה.

"ארגונים הפועלים כיום 'ללא גבולות' מומטרים באיומים ההופכים יותר ויותר מורכבים, וחייבים להיות מוכנים על מנת להגן, לאתר ולהגיב לאיומים מודרניים העוקפים אבטחה מסורתית", מסרה טרנד מיקרו. "האיומים הללו מורכבים ממספר הולך ועולה של התקפות ממוקדות ואיומים מתקדמים, העוקפים בקרות מסורתיות וממנפים רשתות פנימיות על מנת לחדור ולנצל מידע רגיש, תקשורת וקניין רוחני".

זקוקים להגנת איומים רב שכבתית

אווה צ'ן, מנכ"לית טרנד מיקרו, אמרה כי "על מנת להתמודד עם בעיה זו, ארגונים זקוקים להגנת איומים רב שכבתית הפועלת לאורך הארגון, שתטפל באיומים לפני, במהלך ואחרי התקפה". לדברי צ'ן, "כהשלמה אידיאלית להגנה שלנו לדטה סנטר ולנקודות קצה – פתרון זה, מהדור הבא בהגנת רשת, משלב מניעת פריצה מוכחת ויכולות תגובה מ- TippingPoint בפתרון שלנו לניטור פרצות ופריצות". הרכישה תביא לכך שטרנד מיקרו יוצרת גישה רבת-שכבות, שיכולה להתמודד עם התקפות מתוחכמות. במקרה של סכנה, הפתרון יכול במהירות לאתר ולהתמודד עם איומים ברשת, אשר יכולים לגרום לנזק נוסף.

עוד רכשה טרנד מיקרו את המעבדות של HP, המספקות תובנות אודות איומים ומומחיות מ- TippingPoint Digital Vaccine Labs) DVLABS). המעבדה מספקת מודיעין איומים בזמן אמת, עם פילטרים לניתוח פגיעויות וניצול לרעה.

מאז 2014, טרנד מיקרו ו-TippingPoint ניהלו שותפות אסטרטגית.

באוקטובר 2014 ענקית המחשוב HP אישרה את הידיעה לפיה היא תתפצל לשתי חברות: האחת תעסוק במכירת מחשבים אישיים ומדפסות, והשנייה במחשוב ארגוני לרבות חומרה, תשתיות IT, תוכנה ושירותים עסקיים מקוונים ומקצועיים (מיקור-חוץ וייעוץ). החברה צפויה לפטר 5,000 עובדים, נוסף על 50 אלף העובדים שהיא הודיעה על פיטוריהם בתוכנית רב שלבית, מוקדם יותר בשנה שעברה. שתי החברות תהיינה ציבוריות. החברה שתעסוק במחשוב ארגוני תיקרא Hewlett-Packard Enterprise וזו שתעסוק במחשוב אישי ומדפסות תיקרא HP Inc. מג ויטמן תהיה נשיאת ומנכ"לית החברה שתפנה לארגונים ודיון ווייסלר יעמוד בראש החברה למגזר הצרכני. תהליך הפיצול צפוי להסתיים בעוד ימים אחדים, ב-1 בנובמבר השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים