הטוטו יטמיע מערכת SAS לניהול קמפיינים שיווקיים

המערכת שתוטמע היא SAS Campaign Management, שתשמש פלטפורמה שיווקית מרכזית לניהול היחסים עם לקוחות המועצה, תוך ראייה מערכתית כוללת ● היקף הפרויקט: מאות אלפי שקלים

המערכת תדע להתמודד עם קמפיינים מורכבים. טוטו

מיה מחשבים, נציגת SAS בישראל, בשיתוף אקטיביו יטמיעו בטוטו מערכת לניהול קמפיינים שיווקיים. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

החברה זכתה במכרז שפרסמה המועצה להסדר ההימורים בספורט, שמפעילה את הטוטו, לצורך רכישה והטמעה של מוצר לתחום הקמפיינים השיווקיים, בכלל זה רישיונות תוכנה, הטמעת המערכת ואינטגרציה למערכת ההימורים החדשה של הטוטו.

המערכת שתוטמע היא SAS Campaign Management, שתשמש פלטפורמה שיווקית מרכזית לניהול היחסים עם לקוחות המועצה, תוך ראייה מערכתית כוללת. היא תאפשר לטוטו לתכנן, לנהל ולהוציא לפועל קמפיינים שיווקיים. הפלטפורמה תוכל לפעול באמצעות המערכת בצורה ממוקדת אל מול פלחי לקוחות ספציפיים. למערכת יש יכולת לתכנון קמפיינים גדולים ומורכבים, שמערבים מספר רחב ומגוון של ערוצי תקשורת, תוך שילוב ערוצים אנושיים ודיגיטליים.

אלי בן סימון, מנמ"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט, אמר כי "מערכת ניהול הקמפיינים היא מרכיב חשוב על שולחן העבודה של מנהלי השיווק. המערכת תאפשר שליטה טובה וראיה רחבה של האינטראקציה עם הלקוחות ותאפשר ניהול אוטומטי מושכל ויעיל של הקמפיינים. הטמעת המערכת היא נדבך חשוב נוסף בפיתוח העסקי של החברה, שנמצאת בתהליך פיתוח טכנולוגי מואץ".

רונית לפידור-בלו, מנכ"לית מיה מחשבים, ציינה כי "הטוטו משדרג את איכות ויעילות השיווק שלו, באמצעות מערכות ניהול הקמפיינים של SAS".

ישראל גודל, מנהל פעילות ניהול הקמפיינים באקטיביו, ציין כי "המערכת החדשה תספק לטוטו יכולות לנהל ממקום אחד את כלל הקמפיינים השיווקיים היוצאים ללקוחות החברה בכל ערוצי ההפצה. היא תאפשר למנהלי השיווק מדידה אפקטיבית של כל קמפיין ובמקביל להקטין את עלויות התפעול הקשורות בעלייה של קמפיינים חדשים לאוויר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים