נתן גביש, Salesforce.com: "אנחנו גדלים בישראל בקצב של לקוח חדש בכל יומיים"

"יותר ויותר ארגוני אנטרפרייז בארץ עוברים לפלטפורמה שלנו, וההתעוררות הזו מגובה בהשקעות נוספות מצדנו", אמר גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com, בראיון לאנשים ומחשבים ● לדבריו, Salesforce.com עברה את רף ה-5 מיליארד דולר במכירות עולמיות, וצפויה לעבור את רף ה-10 מיליארד בתוך שלוש שנים

נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com. צילום: אור יעקב

"אנחנו גדלים בישראל בקצב של לקוח חדש בכל יומיים, כאשר בסך הכל אנחנו משרתים כ-1,200 לקוחות בארץ היום", כך אמר נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com, בראיון לאנשים ומחשבים. לדבריו, "נכון הוא שרוב הלקוחות החדשים האלה הם קטנים, אבל חלקם בינוניים ואפילו גדולים וגדולים מאוד. אנחנו מתחילים לראות יותר ויותר ארגוני אנטרפרייז בארץ שעוברים לפלטפורמה של Salesforce.com, בין אם מדובר בבנק לאומי, בפרויקט הבינלאומי של כימיקלים לישראל או בפרויקטי אנטרפרייז נוספים שאנחנו עובדים עליהם".

גביש אמר את הדברים לאנשים ומחשבים במסגרת Dreamforce 2014 – כנס הענק השנתי של Salesforce.com ואחד מאירועי הטכנולוגיה הגדולים ביותר בעולם. הכנס, שנערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו זו השנה ה-12 ברציפות, משך אליו על פי המארגנים יותר מ-140 אלף משתתפים מ-65 מדינות, וכשלושה מיליון משתתפי אונליין, שצפו בהרצאות והשתתפו בדיונים המקוונים. המשלחת הישראלית לכנס, אותה הוביל גביש במהלך כל השבוע, מנתה כ-100 שותפים ולקוחות.

לדבריו, "ההתעוררות הזו של מגזר האנטרפרייז הישראלי מגובה גם בהשקעות נוספות מצדנו. כך, הגדלנו את כח האדם אצלנו שמטפל באנטרפרייז והגדלנו גם את המשאבים שעומדים לרשותם, כדי שנוכל לתת מענה טוב יותר ללקוחות במגזר הזה. בנוסף, הצלחנו להגדיל באופן משמעותי את כמות המקצוענים המוסמכים שלנו. אם לפני שנה היו כעשרה מוסמכי Salesforce.com בישראל, יש לנו היום יותר מ-50 והנתון הזה הולך וגדל מחודש לחודש. ההסמכות הללו ממקצעות את השותפים העסקיים שלנו ומאפשרות להם לבצע פרויקטים מורכבים ואיכותיים יותר".

"גם היקף העסקים שלנו עם השותפים העסקיים נמצא במגמת עליה", הוסיף. "בעולם, הביזנס עם השותפים גדל משנה לשנה ב-68% ומרגישים את זה גם בישראל, בהיקף האקוסיסטם שלנו שהולך ומתרחב. כך, הצטרפו אלינו בארץ חברות בינלאומיות כמו דלויט (Deloitte), יבמ (IBM) ואקסנצ'ר (Accenture), לצד שותפים ישראליים גדולים, דוגמת טלדור ויעל תוכנה ומערכות. הצלחנו השנה להכפיל את כמות השותפים שלנו ומדובר בנתונים שרק ילכו ויגדלו".


"אנחנו גדלים בקצב של 38% בשנה, שבמידה ויימשך יביא אותנו להיקף של 10 מיליארד דולר במכירות בתוך שלוש שנים". נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com. צילום ועריכת וידיאו: אור יעקב

תחום נוסף שזכה להשקעה גדולה יותר מצד Salesforce.com השנה, אמר גביש, הוא תחום ה-ISVs. "זה תחום שגדל מאוד בתקופה האחרונה. יש עשרות ISVs ישראליים שמפתחים פתרונות משלמים ל-Salesforce.com, כמו קליקסופטוור (ClickSoftware) – שהם שותף גלובלי בולט שלנו, ונובידאה (Novidea) – שפתחו פתרון משלים לסוכנויות ביטוח, ועשרות לקוחות בישראל ובעולם כבר התחילו לאמץ אותו. יש כמובן עוד רבים וטובים מאוד".

"הגידול בהיקף הביזנס בישראל וחיזוק העבודה עם השותפים, קורים במקביל לנתונים חזקים מאוד שמגיעים מהחברה העולמית", פירט גביש. "Salesforce.com עברה באחרונה את רף ה-5 מיליארד דולר במכירות. אנחנו גדלים בקצב של 38% בשנה, שבמידה ויימשך יביא אותנו להיקף של 10 מיליארד דולר במכירות בתוך שלוש שנים. זה ענק. היקף העבודה עם השותפים העסקיים בעולם עומד כרגע על כ-35%, כאשר היעד הוא להגיע ל-50% עד 2020. יותר ויותר עסקים מבינים את היתרונות העצומים שבעבודה עם המודל של Salesforce.com והמספרים מדברים בעד עצמם".

"הכפלנו את כמות השותפים בישראל". נתן גביש. צילום: אור יעקב

"הכפלנו את כמות השותפים בישראל". נתן גביש. צילום: אור יעקב

הוא ציין, כי הגידול בהיקף העסקים ובעבודה עם השותפים ניכר גם בכנס השנה. "הגעתי ל-Dreamforce לראשונה לפני שבע שנים, אז היו פה כ-100 שותפים פחות או יותר. השנה הגיעו בין 6,000 ל-7,000. זה נתון מדהים בעיניי. אז, לפני שבע שנים, העסיקה Salesforce.com כמה אלפי עובדים, ואילו היום מדובר על יותר מ-14 אלף ברחבי העולם. החודש ייפתח דטה-סנטר חדש שלנו בבריטניה ובחודשים הקרובים יקומו מרכזי מיחשוב גם בגרמניה ובצרפת. כל זה מעיד על כך שאם פעם Salesforce.com היתה מזוהה בעיקר עם צפון אמריקה, היום אפשר לומר בוודאות שמדובר בחברה בינלאומית לכל דבר ועניין שהולכת וגדלה מיום ליום".

[divide style="2"]

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים